E-Business
General data
Course ID: | 3302-2E-BIZNES2-L |
Erasmus code / ISCED: |
09.0
|
Course title: | E-Business |
Name in Polish: | E-Biznes |
Organizational unit: | Institute of German Studies |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
5.00
|
Language: | Polish |
Mode: | Classroom |
Short description: |
(in Polish) Celem kursu "E-biznes" jest poznanie kluczowych etapów uruchomienia sprzedaży w sieci (e-commerce) na przykładzie najbardziej popularnych produktów. Uczymy się podstaw szeroko pojętego e-biznesu, czyli działalności biznesowo-marketingowej w sieci. Student realizuje blok zajęć „Komunikacja w biznesie”. |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć jest poznanie kluczowych etapów uruchomienia sprzedaży w sieci na przykładzie najbardziej popularnych produktów w sieci, w tym w szczególności: - poznanie szczegółów funkcjonowania e-biznesu w dwóch wariantach: pośredniego (klasycznego ze sprzedażą w sieci) i bezpośredniego (tylko w sieci), - omówienie czterech kluczowych etapów uruchomienia sprzedaży e-commerce dla towarów fizycznych, usług i innych produktów, w tym cyfrowych (e-booki, kursy e-learningowe itp.), - praktyczna analiza wybranych przykładów realnych e-biznesów pod kątem wdrożenia sprzedaży e-commerce, tj. analiza stron internetowych, pozycjonowania w sieci itp., - przećwiczenie podstawowych działań wdrożeniowych dla wybranych rodzajów sprzedaży e-commerce (e-biznesów) zgodnie z szablonem wdrożenia sprzedaży e-commerce (grupa docelowa, produkt, system sprzedaży, systemy uzupełniające, formalności itp.). |
Bibliography: |
(in Polish) - Materiały autorskie - Wybrane materiały firmowe i korporacyjne - Wybrane case studies - Wybrane teksty z podręczników akademickich - Wybrane teksty prasowe - Wybrane audycje radiowe - Wybrane programy telewizyjne - Wybrane portale internetowe |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student zapoznał się z kluczowymi etapami uruchomienia sprzedaży w sieci na przykładzie najbardziej popularnych produktów. Absolwent ma uporządkowaną wiedzę z niemieckojęzycznej terminologii fachowej, m.in. w zakresie prawa, ekonomii, prasy (K_W08). Absolwent potrafi wykorzystać nabyte umiejętności językowe w zakresie rozumienia i tworzenia tekstów ustnych i pisemnych z wykorzystaniem terminologii fachowej (K_U03). Absolwent jest gotów do współdziałania w grupie, przyjmując w niej różne role (K_K01). |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Zajęcia kończą się projektem na zaliczenie. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej, zajęcia będą się odbywać przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość: Google Meet, Google Classroom oraz platformy Kampus UW |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO TU W CW
TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours, 15 places
|
|
Coordinators: | Przemysław Jóskowiak | |
Group instructors: | Przemysław Jóskowiak | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Classes - Grading |
Copyright by University of Warsaw.