University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Werbesprache

General data

Course ID: 3302-2JR1-Z
Erasmus code / ISCED: 09.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0231) Language acquisition The ISCED (International Standard Classification of Education) code has been designed by UNESCO.
Course title: Werbesprache
Name in Polish: Język reklamy
Organizational unit: Institute of German Studies
Course groups:
ECTS credit allocation (and other scores): 5.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: German
Mode:

Classroom

Short description: (in Polish)

Celem zajęć "Język reklamy" jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach.

Full description: (in Polish)

Celem zajęć Język reklamy jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. Obok umiejętności językowych studenci nabywają wiedzę ogólną dotyczącą reklamy używanej przez sklepy internetowe oraz na aukcjach internetowych, jak również promocji i marketingu korporacyjnego. Istotnym elementem kursu jest opanowanie określonego języka używanego w marketingu i środowisku komercyjnym. Zajęcia są również oparte na analizie konkretnych przypadków z obszaru biznesowego BPO (case study).

Punkty ciężkości zajęć to:

1. Reklama w sklepach internetowych

2. Aukcje internetowe

3. Reklama w branży BPO na podstawie Sitel Polska i Acticall Sitel Group.

4. Social Media językiem reklamy – kiedy, co i gdzie, aby uzyskać max. efektywność

Bibliography: (in Polish)

- Materiały autorskie

- Wybrane materiały firmowe i korporacyjne

- Wybrane case studies

- Wybrane teksty z podręczników akademickich

- Wybrane teksty prasowe

- Wybrane audycje radiowe

- Wybrane programy telewizyjne

- Wybrane portale internetowe

Learning outcomes: (in Polish)

Student potrafi zrozumieć usłyszaną lub przeczytaną wypowiedź opartą o słownictwo specjalistyczne z danej dziedziny. Umie streścić

wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł mówionych i pisanych i odtworzyć zawarte w nich informacje. Potrafi dokonać analizy tekstu,

wykresu lub wypowiedzi i wykorzystać pozyskane informacje do utworzenia własnych tekstów. Jest w stanie zinterpretować dane

statystyczne z wybranych dziedzin i porównać usłyszane lub przeczytane wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł. Student potrafi

spontanicznie zareagować w rozmowie telefonicznej oraz pisemnie wyrazić treści, promujące dany produkt bądź usługę, wykazuje się przy

tym znajomością słownictwa i różnych odcieni znaczeniowych bądź gry słów, koniecznej do redakcji np. tekstu reklamowego. Posiada

dobrą znajomość wyrażeń potrzebnych do promocji regionu turystycznego, potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł i

przetłumaczyć tekst promocyjny z uwzględnieniem różnic kulturowych w danej dziedzinie. Redagując teksty potrafi zastosować środki

stylistyczne i zachować wymagania formalne dla danego rodzaju tekstu. Potrafi w mowie i w piśmie zredagować dłuższą wypowiedź

nastawioną na osiągnięcie określonego celu.

Symbol efektów uczenia: K_W01, K_W02, K_W03, K_W04, K_W05, K_W06, K_U01, K_U02, K_K02, K_U03, K_K04

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Podstawą zaliczenia semestru jest spełnienie wszystkich wymogów stawianych przez prowadzącego, w tym w szczególności zaliczenie zadań pisemnych i ustnych realizowanych na zajęciach w trakcie trwania semestru. Ponadto warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział.

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-28
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 60 hours, 15 places more information
Coordinators: Ireneusz Gaworski
Group instructors: Birgit Sekulski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Grading
Classes - Grading
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)