Werbesprache
General data
Course ID: | 3302-2JR1-Z |
Erasmus code / ISCED: |
09.0
|
Course title: | Werbesprache |
Name in Polish: | Język reklamy |
Organizational unit: | Institute of German Studies |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
5.00
|
Language: | German |
Mode: | Classroom |
Short description: |
(in Polish) Celem zajęć "Język reklamy" jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. |
Full description: |
(in Polish) Celem zajęć Język reklamy jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. Obok umiejętności językowych studenci nabywają wiedzę ogólną dotyczącą reklamy używanej przez sklepy internetowe oraz na aukcjach internetowych, jak również promocji i marketingu korporacyjnego. Istotnym elementem kursu jest opanowanie określonego języka używanego w marketingu i środowisku komercyjnym. Zajęcia są również oparte na analizie konkretnych przypadków z obszaru biznesowego BPO (case study). Punkty ciężkości zajęć to: 1. Reklama w sklepach internetowych 2. Aukcje internetowe 3. Reklama w branży BPO na podstawie Sitel Polska i Acticall Sitel Group. 4. Social Media językiem reklamy – kiedy, co i gdzie, aby uzyskać max. efektywność |
Bibliography: |
(in Polish) - Materiały autorskie - Wybrane materiały firmowe i korporacyjne - Wybrane case studies - Wybrane teksty z podręczników akademickich - Wybrane teksty prasowe - Wybrane audycje radiowe - Wybrane programy telewizyjne - Wybrane portale internetowe |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student potrafi zrozumieć usłyszaną lub przeczytaną wypowiedź opartą o słownictwo specjalistyczne z danej dziedziny. Umie streścić wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł mówionych i pisanych i odtworzyć zawarte w nich informacje. Potrafi dokonać analizy tekstu, wykresu lub wypowiedzi i wykorzystać pozyskane informacje do utworzenia własnych tekstów. Jest w stanie zinterpretować dane statystyczne z wybranych dziedzin i porównać usłyszane lub przeczytane wypowiedzi pochodzące z różnych źródeł. Student potrafi spontanicznie zareagować w rozmowie telefonicznej oraz pisemnie wyrazić treści, promujące dany produkt bądź usługę, wykazuje się przy tym znajomością słownictwa i różnych odcieni znaczeniowych bądź gry słów, koniecznej do redakcji np. tekstu reklamowego. Posiada dobrą znajomość wyrażeń potrzebnych do promocji regionu turystycznego, potrafi dokonać selekcji informacji z różnych źródeł i przetłumaczyć tekst promocyjny z uwzględnieniem różnic kulturowych w danej dziedzinie. Redagując teksty potrafi zastosować środki stylistyczne i zachować wymagania formalne dla danego rodzaju tekstu. Potrafi w mowie i w piśmie zredagować dłuższą wypowiedź nastawioną na osiągnięcie określonego celu. Symbol efektów uczenia: K_W01, K_W02, K_W03, K_W04, K_W05, K_W06, K_U01, K_U02, K_K02, K_U03, K_K04 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Podstawą zaliczenia semestru jest spełnienie wszystkich wymogów stawianych przez prowadzącego, w tym w szczególności zaliczenie zadań pisemnych i ustnych realizowanych na zajęciach w trakcie trwania semestru. Ponadto warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział. |
Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)
Time span: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Navigate to timetable
MO TU W CW
TH FR CW
|
Type of class: |
Classes, 60 hours, 15 places
|
|
Coordinators: | Ireneusz Gaworski | |
Group instructors: | Birgit Sekulski | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Classes - Grading |
Copyright by University of Warsaw.