(in Polish) Badania satysfakcji ze studiów
General data
Course ID: | 3500-FAK-BADS |
Erasmus code / ISCED: |
14.2
|
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Badania satysfakcji ze studiów |
Organizational unit: | Faculty of Sociology |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | elective courses |
Mode: | Blended learning |
Short description: |
(in Polish) Badanie prowadzone na zlecenie Wydziału Historii UW mające na celu zidentyfikowanie obszarów subiektywnie odczuwanego zadowolenia oraz niezadowolenia ze studiów. Stosowane metody badawcze obejmować będą analizę danych zastanych, indywidualne wywiady pogłębione oraz grupy fokusowe.Praca uczestniczek i uczestników zajęć zorganizowana będzie w 2-3 osobowych zespołach odpowiedzialnych za poszczególne badane kwestie, uzgodnione ze Zleceniodawcą |
Full description: |
(in Polish) Badanie prowadzone na zlecenie Wydziału Historii UW mające na celu zidentyfikowanie obszarów subiektywnie odczuwanego zadowolenia oraz niezadowolenia ze studiów. Stosowane metody badawcze obejmować będą analizę danych zastanych, indywidualne wywiady pogłębione oraz grupy fokusowe. Koncentrować się będziemy na kwestiach takich jak motywacje (do) studiowania, kapitał kulturowy studentów, zadowolenie z organizacji studiów, zaangażowanie studentów oraz plany związane z rynkiem pracy. Praca uczestniczek i uczestników zajęć zorganizowana będzie w 2-3 osobowych zespołach odpowiedzialnych za poszczególne badane kwestie, uzgodnione ze Zleceniodawcą. Przewidziane są co najmniej dwa spotkania z przedstawicielami Wydziału Historii, a na zakończenie prezentacja wyników badań. |
Bibliography: |
Studenci – przyszłe kadry polskiej gospodarki (2011), BKL Cawood R. (2018) , Can the universities of today lead learning for tomorrow? The University of the Future, EY. Komendant-Brodowska A., T. Zając (2015), Zjawisko dropout na Uniwersytecie Warszawskim. Kvale S. (2010), Prowadzenie wywiadów, PWN Warszawa Teichler U. (1999), Research on the Relationships between Higher Education and the World of Work: Past Achievements, Problems and New Challenges, w: Higher Education, Vol. 38, No. 2, Changes in Higher Education and Its Societal Contextas a Challenge for Future Research (II) (Sep., 1999), pp. 169-190. Włoch R., K. Śledziewska (2020), Kompetencje przyszłości. Jak je kształtować w elastycznym ekosystemie edukacyjnym?, DeLab UW |
Learning outcomes: |
(in Polish) K_W20 wie jak zaplanować i zrealizować proste ilościowe i jakościowe badanie empiryczne K_U04 potrafi samodzielnie znaleźć informacje i materiały niezbędne do przeprowadzenia prostych analiz socjologicznych, korzystając z różnych źródeł (w języku rodzimym i obcym) oraz posługując się nowoczesnymi technologiami K_U12 potrafi zaplanować i zrealizować badanie społeczne przy użyciu podstawowych ilościowych i jakościowych metod i technik badań socjologicznych K_K01 potrafi skutecznie współpracować z członkami zespołu zadaniowego K_K09 umie prezentować wyniki swojej pracy badawczej K_K11 zna i przestrzega zasad etyki zawodowej, w tym zasad poszanowania własności intelektualnej K_K13 szanuje godność osób uczestniczących w procesie badawczym (respondentów, informatorów, rozmówców i innych uczestników tego procesu) |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) przygotowanie projektu badawczego, raport, prezentacja Dopuszczalna liczba nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: 2 Zasady zaliczania poprawkowego takie same jak w I terminie |
Copyright by University of Warsaw.