Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 3
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4100-IIIMNJAKA |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 3 |
Jednostka: | Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW |
Grupy: |
Przedmioty obowiązkowe semestru III w CKNJOiEE UW - studia II stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
Pełny opis: |
PISANIE (produktywne) Styl pisany: • Struktura zdania • Przegadywanie, trafność i nominalizacja • Spójność i spójność • Korekta i edycja • Korespondencja akademicka Aspekty pisania akademickiego: • Tytuł i streszczenie • Wprowadzenie i przegląd literatury • Metody • Wyniki • Dyskusja/wniosek • Bibliografia • Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA) |
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu kursu student: umieć krytycznie ocenić artykuł naukowy (K_W01, K_W07, K_U01) potrafi krytycznie ocenić stan badań naukowych na aktualny temat w badaniach edukacyjnych (K_W01, K_W02, K_W06, K_W08, K_K02) umieć dokładnie zrozumieć wybrany artykuł (K_W07, K_W08) umieć jasno wyrażać swoje opinie, zarówno ustnie, jak i pisemnie (K_U06, K_U08, K_U09) umieć konstruktywnie omawiać opinie własne i innych umieć napisać recenzję artykułu (K_U06, K_U09) umieć napisać dyskursywny esej naukowy (K_U06, K_U08, K_U09) wzbudzili zaufanie w podejściu do literatury naukowej i jej analizowaniu (K_K01, K_K02) |
Metody i kryteria oceniania: |
Semestr 3 Frekwencja i aktywny udział 30pkt Zadania 50 pkt Zadanie pisemne 20pkt Semestr 4 Frekwencja i aktywny udział 30pkt Zadania 30pkt Zadanie pisemne 40pkt |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Stephen Davies | |
Prowadzący grup: | Stephen Davies | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
|
Pełny opis: |
PISANIE (produktywne) Styl pisany: • Struktura zdania • Przegadywanie, trafność i nominalizacja • Spójność i spójność • Korekta i edycja • Korespondencja akademicka Aspekty pisania akademickiego: • Tytuł i streszczenie • Wprowadzenie i przegląd literatury • Metody • Wyniki • Dyskusja/wniosek • Bibliografia • Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA) |
|
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Stephen Davies | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich. |
|
Pełny opis: |
PISANIE (produktywne) Styl pisany: • Struktura zdania • Przegadywanie, trafność i nominalizacja • Spójność i spójność • Korekta i edycja • Korespondencja akademicka Aspekty pisania akademickiego: • Tytuł i streszczenie • Wprowadzenie i przegląd literatury • Metody • Wyniki • Dyskusja/wniosek • Bibliografia • Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA) |
|
Literatura: |
McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research - Second Edition. SAGE Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge. Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications. The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books IELTS materials (academic profile) Lecturer’s own materials |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.