Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 3

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 4100-IIIMNJAKA
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Nauka języka angielskiego - komunikacja akademicka 3
Jednostka: Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW
Grupy: Przedmioty obowiązkowe semestru III w CKNJOiEE UW - studia II stopnia
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: (brak danych)
Skrócony opis:

Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich.

Pełny opis:

PISANIE (produktywne)

Styl pisany:

• Struktura zdania

• Przegadywanie, trafność i nominalizacja

• Spójność i spójność

• Korekta i edycja

• Korespondencja akademicka

Aspekty pisania akademickiego:

• Tytuł i streszczenie

• Wprowadzenie i przegląd literatury

• Metody

• Wyniki

• Dyskusja/wniosek

• Bibliografia

• Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA)

Literatura:

McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge

Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research -

Second Edition. SAGE

Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge.

Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications.

The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk

Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page

Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books

IELTS materials (academic profile)

Lecturer’s own materials

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu kursu student:

umieć krytycznie ocenić artykuł naukowy (K_W01, K_W07, K_U01)

potrafi krytycznie ocenić stan badań naukowych na aktualny temat w badaniach edukacyjnych (K_W01, K_W02, K_W06, K_W08, K_K02)

umieć dokładnie zrozumieć wybrany artykuł (K_W07, K_W08)

umieć jasno wyrażać swoje opinie, zarówno ustnie, jak i pisemnie (K_U06, K_U08, K_U09)

umieć konstruktywnie omawiać opinie własne i innych

umieć napisać recenzję artykułu (K_U06, K_U09)

umieć napisać dyskursywny esej naukowy (K_U06, K_U08, K_U09)

wzbudzili zaufanie w podejściu do literatury naukowej i jej analizowaniu (K_K01, K_K02)

Metody i kryteria oceniania:

Semestr 3

Frekwencja i aktywny udział 30pkt

Zadania 50 pkt

Zadanie pisemne 20pkt

Semestr 4

Frekwencja i aktywny udział 30pkt

Zadania 30pkt

Zadanie pisemne 40pkt

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-01-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Stephen Davies
Prowadzący grup: Stephen Davies
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich.

Pełny opis:

PISANIE (produktywne)

Styl pisany:

• Struktura zdania

• Przegadywanie, trafność i nominalizacja

• Spójność i spójność

• Korekta i edycja

• Korespondencja akademicka

Aspekty pisania akademickiego:

• Tytuł i streszczenie

• Wprowadzenie i przegląd literatury

• Metody

• Wyniki

• Dyskusja/wniosek

• Bibliografia

• Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA)

Literatura:

McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge

Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research -

Second Edition. SAGE

Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge.

Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications.

The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk

Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page

Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books

IELTS materials (academic profile)

Lecturer’s own materials

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-01-26
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Stephen Davies
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

Podczas kursu studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w języku angielskim w celu zrozumienia i krytycznej analizy tekstów akademickich oraz szeregu podejść do projektowania badań. Będą również rozwijać umiejętności przedstawiania swoich pomysłów w formie wizualnej, ustnej i pisemnej na poziomie akademickim odpowiednim dla studiów magisterskich.

Pełny opis:

PISANIE (produktywne)

Styl pisany:

• Struktura zdania

• Przegadywanie, trafność i nominalizacja

• Spójność i spójność

• Korekta i edycja

• Korespondencja akademicka

Aspekty pisania akademickiego:

• Tytuł i streszczenie

• Wprowadzenie i przegląd literatury

• Metody

• Wyniki

• Dyskusja/wniosek

• Bibliografia

• Efektywne cytowanie i cytowanie (przy użyciu stylu MLA)

Literatura:

McCarthy & O’Dell. (2016). Academic vocabulary in use. Cambridge

Newton Suter. (2012). Introduction to Educational Research -

Second Edition. SAGE

Pyrczak & Tcherni-Buzzeo. (2019). Evaluating research in academic journals - Seventh edition. Routledge.

Girden. (2011). Evaluating research articles from start to finish. Third edition. Sage Publications.

The academic phrasebank - The University of Manchester, phrasebank.manchester.ac.uk

Barker. (2006). Improve your communication skills. Kogan Page

Altman. (2012). Why most Powerpoint presentations suck. Harvest Books

IELTS materials (academic profile)

Lecturer’s own materials

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)