| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|
7:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
8:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| 9:45, CW gr.2 Media w kulturze współczesnej - Łukasz Zaremba | | 9:45, CW gr.2 Antropologia kultury wizualnej - Łukasz Zaremba | | | |
|
|
10:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:30, CW gr.1 Historia kultury skandynawskiej - Włodzimierz Pessel | | 11:30, CW gr.1 Teorie tożsamości - Magda Szcześniak | | 11:30, CW gr.1 Historia kultury antycznej - ćwiczenia - Paweł Majewski | | | |
|
|
| | | | |
|
|
12:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:00 | | | | | |
|
|
| 13:15, CW gr.1 Analiza tekstu literackiego - Justyna Kowalska-Leder | | 13:15, CW gr.3 Historia kultury polskiej XX w. - Magda Szcześniak | | 13:15, CW gr.5 Antropologia kultury - Leszek Kolankiewicz | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
14:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
15:00 | 15:00, CW gr.1 Od fotografii do Facebooka. Podmiot nowoczesny i praktyki mediów wizualnych - Iwona Kurz | | 15:00, CW gr.2 Analiza tekstu literackiego - Justyna Kowalska-Leder | | | 15:00, WAR gr.5 Warsztat humanisty - Leszek Kolankiewicz | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
16:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
16:45, CW gr.2 Historia kultury polskiej do końca XVIII w. - Igor Piotrowski | | 16:45, KON gr.1 Z bloku, pałacu, baraku. Kulturowa historia pegeerów - Justyna Szklarczyk | | | 16:45, CW gr.2 Antropologia kultury - Seweryn Kuśmierczyk | | |
|
|
17:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
18:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
18:30, SEM-MGR gr.1 Między historią a pamięcią - konstrukcje i dekonstrukcje - Justyna Kowalska-Leder | | | | 18:30, WAR gr.2 Warsztat humanisty - Seweryn Kuśmierczyk | | |
|
|
| | | | |
|
|
19:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
20:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|