(in Polish) Podstawy biologii w nauczaniu przyrody
General data
Course ID: | 1400-023PBwNP |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | (unknown) |
Name in Polish: | Podstawy biologii w nauczaniu przyrody |
Organizational unit: | Faculty of Biology |
Course groups: |
(in Polish) Przedmioty bloku pedagogicznego Wydziału Geografii (in Polish) Przedmioty bloku pedagogicznego Wydziału Geografii, studia licencjackie (in Polish) Przedmioty bloku pedagogicznego Wydziału Geografii, studia licencjackie. 2. rok |
ECTS credit allocation (and other scores): |
2.00
|
Language: | Polish |
Type of course: | pedagogical qualifications |
Prerequisites (description): | (in Polish) Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest realizowanie bloku pedagogicznego na Wydziale Geografii |
Mode: | Blended learning |
Short description: |
(in Polish) Biologia dla geografii jest przedmiotem przeznaczonym dla studentów uzyskujących uprawnienia do nauczania geografii i przyrody. Obejmuje 30 godzin, w trakcie których studenci przygotowywani są merytorycznie i metodycznie do nauczania przyrody w szkole podstawowej. |
Full description: |
(in Polish) Kurs ma na celu zapoznanie studentów z treściami biologicznymi objętymi podstawą programową dla przedmiotu przyroda w szkole podstawowej. Na zajęciach studenci poszerzą również warsztat metodyczno-dydaktyczny, o aktywne formy nauczania oparte m.in o prowadzenie doświadczeń na własnym ciele i organizowanie lekcji w terenie. Zakres ćwiczeń obejmuje następujące zagadnienia: 1. Metoda naukowa 2. Anatomia i fizjologia człowieka 3. Różnorodność biologiczna 4. Zajęcia terenowe |
Bibliography: |
(in Polish) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej, Dz.U. 2017 poz. 356, Biologia Campbella, praca zbiorowa, Dom Wydawniczy Rebis 2019 Fizjologia człowieka. Podstawy, Hanna Kraus, Magdalena Gobas-Dorna, PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2020 |
Learning outcomes: |
(in Polish) Efekty kształcenia zgodne są z zapisami Rozporządzenia MNiSW z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz. U. 2019 poz. 1450): D.1/E.1.W1. , D.1/E.1.W2. , D.1/E.1.W5. , D.1/E.1.W6. , D.1/E.1.W8. , D.1/E.1.W14. , D.1/E.1.W15. D.1/E.1.U10. , D.1/E.1.U5. , D.1/E.1.K3 , D.1/E.1.K9., |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Warunkiem zaliczenia jest odpowiednia frekwencja (dopuszczona jest 1 nieobecność), aktywny udział w zajęciach, wykonywanie zadań bieżących wskazanych przez prowadzącego i pracy zaliczeniowej. |
Classes in period "Summer semester 2023/24" (in progress)
Time span: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Navigate to timetable
MO CW
TU W TH FR |
Type of class: |
Classes, 30 hours
|
|
Coordinators: | Marcin Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska | |
Group instructors: | Marcin Chrzanowski, Monika Klejman, Agnieszka Suszczyńska | |
Students list: | (inaccessible to you) | |
Examination: |
Course -
Grading
Classes - Grading |
Copyright by University of Warsaw.