SM-Matematyka dla nauczycieli
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2300-GRAD-SM-EE-MAT |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | SM-Matematyka dla nauczycieli |
Jednostka: | Wydział Pedagogiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Efekty uczenia się: |
Efekty kształcenia – student: I. W zakresie wiedzy: 1. Ma podstawową wiedzę o różnych stosowanych zapisach liczb, w tym o dziesiętnym systemie pozycyjnym. 2. Zna różne strategie wykonywania obliczeń. 3. Zna różne niealgebraiczne strategie rozwiązywania zadań tekstowych. 4. Zna własności podstawowych brył i figur geometrycznych. 5. Zna sens symboliki algebraicznej. 6. Zna różne sposoby prezentowania danych. 7. Ma podstawową wiedzę o doświadczeniach losowych. II. W zakresie umiejętności: 1. Potrafi stosować różne formy zapisu liczb. 2. Potrafi zbudować strategię wygrywającą w prostej grze. 3. Potrafi stosować różne strategie obliczeniowe. 4. Potrafi stosować różne strategie rozwiązywania zadań tekstowych. 5. Potrafi rozwiązywać proste problemy o geometrycznym charakterze. 6. Potrafi poszukiwać, dostrzegać i zapisywać proste prawidłowości. 7. Potrafi przeanalizować zebrane dane statystyczne. 8. Potrafi przeprowadzić proste rozumowanie o charakterze probabilistycznym III. W zakresie kompetencji społecznych: 1. Potrafi rozwiązywać problemy matematyczne w grupie. 2. Ma świadomość, jakie zagrożenia powoduje niska kultura matematyczna społeczeństwa. |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia • Student może opuścić dwa zajęcia, każda następna nieobecność musi być usprawiedliwiona zaświadczeniem lekarskim i zaliczona przez studenta w formie uzgodnionej z prowadzącym. • Zaliczenie uzyskuje student, który: − opuścił nie więcej niż 2 zajęcia lub zaliczył nieobecności usprawiedliwione; − brał aktywny udział w zajęciach, wykonywał prace domowe; − zaliczył końcowe kolokwium. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.