Logistyka obsługi klienta
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2700-L-LM-Z6LOBK-LMM |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.1
|
Nazwa przedmiotu: | Logistyka obsługi klienta |
Jednostka: | Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii |
Grupy: |
ID-DZIENNE I STOPIEŃ 6 semestr, 3 rok (specjalność Logistyka i marketing w mediach) LM-ZAOCZNE I STOPNIA 6 semestr, 3 rok (Spec: Logistyka i marketing w mediach) |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Celem przedmiotu jest analiza najważniejszych zagadnień dotyczących logistycznej obsługi klienta oraz przedstawienie możliwości i zasad tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku poprzez odpowiedni poziom logistycznej obsługi klienta.Wskazanie istoty współpracy firmy z klientem i zysków jakie firma czerpie z tej pozytywnej relacji. Konwersatorium przedstawia znaczenie obsługi logistycznej, która wpływa na sposób postrzegania firmy przez klienta, analizuje fazy obsługi klienta, omawia działalność e-commerce, wskazuje istotne elementy obsługi klienta w XXI wieku. |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem prowadzonych zajęć jest omówienie głównych zagadnień dotyczących logistycznej obsługi klienta. |
Pełny opis: |
Wykład ma na celu zaprezentowanie metod obsługi klienta, przedstawienie zasad logistycznej obsługi klienta (standardy, jakość, strategie), metody wyboru standardów logistycznej obsługi klienta, przedstawienie technik sprzedaży usług klientom masowym i indywidualnym, zapoznanie z nowymi technologiami służącymi obsłudze klienta w instytucjach usługowych. Brak możliwości poprawy ocen pozytywnych. |
Literatura: |
Christopher M., Peck H.,Logistyka marketingowa. Wyd. PWE, Warszawa 2005 Kempny D.,Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa 2001 Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. pod red. J. Długosza, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005 Coyle J.,Bardi E., Langley J., Zarządzanie logistyczne. Wyd. PWE, Warszawa 2002 Christopher M., Peck H.,Logistyka marketingowa. Wyd. PWE, Warszawa 2005 Kempny D.,Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa 2001 Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. pod red. J. Długosza, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005 Coyle J.,Bardi E., Langley J., Zarządzanie logistyczne. Wyd. PWE, Warszawa 2002 Kauf S., Logistyczna obsługa klienta, [w:] Vademecum logistyki, pod red. S Kauf i innych, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2016 Kauf S., Tłuczak A., Logistyczna obsługa klienta, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2018 Kramarz M., Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji. Pomiar,ocena,strategia, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2014 |
Efekty uczenia się: |
Student - umie organizować, oceniać i korygować obsługę klienta w przedsiębiorstwie - zna podstawowe pojęcia z dziedziny logistycznej obsługi klienta - potrafi zaplanować właściwą politykę obsługi klienta w przedsiębiorstwie, - zastosuje nabytą wiedzę do kształtowania właściwych relacji z klientem |
Metody i kryteria oceniania: |
obecność aktywność Analiza przypadków Wykonanie projektu polityki obsługi klienta egzamin |
Praktyki zawodowe: |
Brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 18 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Granat | |
Prowadzący grup: | Anna Granat | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-17 - 2025-06-08 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 18 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Granat | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.