PNJA - Zintegrowana nauka języka angielskiego - wstęp
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2300-MS1b-PNJA-ZNJ |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PNJA - Zintegrowana nauka języka angielskiego - wstęp |
Jednostka: | Wydział Pedagogiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Skrócony opis: |
Głównym założeniem przedmiotu jest rozwijanie i doskonalenie kompetencji językowej oraz komunikacyjnej. Celem zajęć jest doskonalenie praktycznych umiejętności językowych, tj. sprawności produktywnych i receptywnych, a także wzbogacanie leksyki oraz rozwijanie zastosowania różnorodnych struktur gramatycznych. |
Pełny opis: |
Praca nad umiejętnościami i kompetencjami językowymi na poziomie zaawansowanym (C1). Rozwijanie kompetencji do poprawnego i zróżnicowanego użycia języka. |
Literatura: |
Kenny, N. et al. 2013. Proficiency Expert. Pearson. |
Efekty uczenia się: |
Po zaliczeniu kursu student: • posiada aktywny zasób słownictwa w języku angielskim z zakresu kręgów tematycznych objętych modułem, na poziomie C1/C1+ • posiada szczegółową wiedzę z praktycznej gramatyki języka angielskiego i potrafi ją poprawnie, pisemnie i ustnie, stosować, na poziomie C1/C1+ • potrafi wypowiadać się w języku angielskim, wyrazić swoją opinię i ją uzasadnić, posiada kompetencję komunikacyjną odpowiadającą poziomowi C1/C1+ • czyta i rozumie oraz rozumie ze słuchu oryginalne teksty fabularne, publicystyczne i popularno-naukowe w języku angielskim na poziomie C1/C1+ • potrafi redagować samodzielne teksty pisemne na zadane tematy w języku angielskim na poziomie C1/C1+ |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą do zaliczenia i oceny zajęć są: 1) Obecność, czyli regularne uczęszczanie na zajęcia. 2) Odrabianie prac domowych (ćwiczenia, prace pisemne) 3) Aktywne uczestnictwo w zajęciach. 4) Napisanie dwóch testów (w połowie semestru i na koniec). |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.