Edukacyjne problemy funkcjonowania dziecka w przedszkolu i w szkole w czasie kryzysu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2300-OSM-68/DPS/1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Edukacyjne problemy funkcjonowania dziecka w przedszkolu i w szkole w czasie kryzysu |
Jednostka: | Wydział Pedagogiczny |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria magisterskie |
Skrócony opis: |
Celem seminarium jest poznanie edukacyjnych i wychowawczych skutków pandemii w funkcjonowaniu dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
Pełny opis: |
Treści seminarium: Dzieci w wieku przedszkolnym i ich funkcjonowanie w sytuacji pandemii. Edukacyjne, wychowawcze i społeczne efekty nauczania w czasie pandemii. Emocjonalne reakcje dzieci na sytuację pandemii. Nauczyciel przedszkola w sytuacji pandemii – zadania, wyznaczniki dobrego radzenia sobie z sytuacją. Zadania nauczyciela klas początkowych w sytuacji kryzysowej. Nauczanie zdalne – możliwe rozwiązania i stosowane technologie. Techniczne, organizacyjne i koncepcyjne problemy nauczania zdalnego. Rodzice dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym wobec nowych zadań. Organizacja pracy przedszkola w sytuacji pandemii. Zadania szkoły oraz organizacja pracy placówki w trakcie pandemii. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.