Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Quantitative methods in marketing research

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-EN-PS-SB-16
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Quantitative methods in marketing research
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Business Psychology Specialization
specialization courses for 4 and 5 year
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: angielski
Założenia (opisowo):

Prerequisites:

Completed course on intermediate to advanced statistics

Skrócony opis: (tylko po angielsku)

The course focuses on the quantitative methods in market and consumer research (U&A, price test, brand image tracking, ad test, concept tests, satisfaction studies, segmentation studies as well as observation studies). The participants will learn how to plan, design and prepare a quantitative study. They will work on various types of questionnaires and will choose one that will be used in practice, analyzed and reported.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Learning about different formats of quantitative studies. Planning research (research design); choosing samples, preparing screeners and developing questionnaires. Learning the ways the results can be analyzed and presented. Training the ability of a condensed and attractive

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-06-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: Magdalena Stec
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie na ocenę
Pełny opis: (tylko po angielsku)

The course is thought as a workshop, during which participants will learn, how to plan, prepare and conduct a quantitative market research – what are their characteristic features, strengths and weaknesses, when to apply which method etc. We will deal with various types of questionnaires:

- Short, ad hoc questionnaires

- More advanced, U&A studies

- Segmentation studies

- Price studies

- Satisfaction studies

- Need gaps analysis

- Testing products

- Testing concepts

Students will learn how to operationalize various types of studies, how to develop questions and answer categories (cafeterias), and how to create a proper flow of the questionnaire. We will also discuss issues connected with the proper sample selection, as well as analytical issues.

Students will be divided into small teams, which will work on a set of questionnaires, out of which they will choose one, that they will have to:

- Conduct on an agreed sample

- Create a database

- Conduct statistical analyses

- And present the results.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)