Management and Marketing of Innovation
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-MSdz2MMIen |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.7
|
Nazwa przedmiotu: | Management and Marketing of Innovation |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Konwersatoria English dla MSM i MSZFR dzienne |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Tryb prowadzenia: | zdalnie |
Skrócony opis: |
Przedmiot obejmuje podstawowe zagadnienia w zakresie zarzadzania innowacjami technicznymi, marketingu innowacji, transferu technologii oraz polityki innowacyjnej na poziomach makro- i mikro-ekonomicznym. |
Pełny opis: |
1. Procesy innowacyjne w czasach otwartości i globalizacji (2h) 2. B+R w przedsiębiorstwach jako klucz do innowacyjności (2h) 3. Współczesna polityka innowacyjna (2h) 4. Zarzadzanie innowacjami technicznymi (4h) 5. Marketing innowacji (4h) --------------------------- Razem 14 h |
Literatura: |
• A H Jasinski: Can we still speak about the innovation process per se?, Triple Helix Journal, No 1(30), 2021 • A H Jasinski (ed): Innovation in the Polish economy in transition: Selected economic and managerial issues, The University of Bialystok Press, Bialystok, 2010 • J Tidd and J Bessant: Managing innovation: Integrating technological, market and organizational change, Wiley, Chichester, 2009 • J Mohr et al: Marketing of high-technology products and innovations, Prentice Hall, New Jersey, 2010 |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu przedmiotu student wie, jak zarządzać innowacjami i transferem technologii, oraz jak stosować marketing w działalności innowacyjnej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność i aktywność na zajęciach |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.