Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Management and Marketing of Innovation

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-MSdz2MMIen
Kod Erasmus / ISCED: 04.7 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0414) Marketing i reklama Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Management and Marketing of Innovation
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: Konwersatoria English dla MSM i MSZFR dzienne
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Tryb prowadzenia:

zdalnie

Skrócony opis:

Przedmiot obejmuje podstawowe zagadnienia w zakresie zarzadzania innowacjami technicznymi, marketingu innowacji, transferu technologii oraz polityki innowacyjnej na poziomach makro- i mikro-ekonomicznym.

Pełny opis:

1. Procesy innowacyjne w czasach otwartości i globalizacji (2h)

2. B+R w przedsiębiorstwach jako klucz do innowacyjności (2h)

3. Współczesna polityka innowacyjna (2h)

4. Zarzadzanie innowacjami technicznymi (4h)

5. Marketing innowacji (4h)

---------------------------

Razem 14 h

Literatura:

• A H Jasinski: Can we still speak about the innovation process per se?, Triple Helix Journal, No 1(30), 2021

• A H Jasinski (ed): Innovation in the Polish economy in transition: Selected economic and managerial issues, The University of Bialystok Press, Bialystok, 2010

• J Tidd and J Bessant: Managing innovation: Integrating technological, market and organizational change, Wiley, Chichester, 2009

• J Mohr et al: Marketing of high-technology products and innovations, Prentice Hall, New Jersey, 2010

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu przedmiotu student wie, jak zarządzać innowacjami i transferem technologii, oraz jak stosować marketing w działalności innowacyjnej.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność i aktywność na zajęciach

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)