Składnia angielska i kontrastywna pol.-ang. - Gramatyka pedagogiczna - Akwizycja języka - Sem. mgr 4
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 3301-JFS4GO |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.305
|
Nazwa przedmiotu: | Składnia angielska i kontrastywna pol.-ang. - Gramatyka pedagogiczna - Akwizycja języka - Sem. mgr 4 |
Jednostka: | Instytut Anglistyki |
Grupy: |
Seminaria magisterskie dla studiów dziennych |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | seminaria magisterskie |
Pełny opis: |
Porównanie akwizycji języka pierwszego z uczeniem się języka drugiego/obcego. Przełożenie językoznawstwa teoretycznego (generatywizm, funkcjonalizm) na praktykę szkolną - założenia nowoczesnej gramatyki pedagogicznej. Współczesne trendy w nauczaniu języków obcych. Kompetencja językowa (gramatyka - frazeologia - leksykon) a kompetencja pragmatyczna (socjokulturowa). Części teoretycznej towarzyszy analiza konkretnych materiałów praktycznych stosowanych w polskich szkołach. Seminarzyści mają możliwość zaprojektować i przeprowadzić własne badania empiryczne (np. przy wykorzystaniu wywiadu, obserwacji, lub ankiety). Czwarty semestr. |
Efekty uczenia się: |
Student zdobywa zaawansowaną wiedzę na temat : Składnia angielska i kontrastywna pol.-ang. - Gramatyka pedagogiczna - Akwizycja języka - Sem. mgr 4 i rozwija swoje umiejętności analityczne. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.