Praktyczne nauczanie języka angielskiego - Pisanie na poziomie akademickim 4
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 4101-4SPAO |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.002
|
Nazwa przedmiotu: | Praktyczne nauczanie języka angielskiego - Pisanie na poziomie akademickim 4 |
Jednostka: | Uniwersytecki Ośrodek Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Oczekuje się, że studenci posiadają dobrą znajomość (na poziomie minimum C1) zasad pisowni i interpunkcji oraz czasów. Ponadto powinni wykazywać zdolności organizacyjne niezbędne do terminowego wykonywania zadań, jak również chęć pracy w grupie. |
Skrócony opis: |
Głównymi celami kursu jest poprawa dokładności i zakresu słownictwa, znajomości gramatyki i interpunkcji. Kurs da studentom możliwość analizy i produkowania różnorodnych tekstów argumentacyjnych i krytycznych jak również zastosowania zaawansowanych technik pisarskich w przedstawieniu i organizacji własnych myśli. Na zajęciach prowadzić się będzie pracę indywidualna i w parach. Ocena będzie oparta na pracach domowych i testach w klasie do 50% wartości oceny ogólnej każde. W drugim semestrze studenci napiszą prace o długości 4 000 wyrazów na tematy oświatowe. Ocena dostateczna = 70%. Kurs oparty jest na: 'The McGraw-Hill College Handbook' by R. Marius and H.S. Wiener, and 'Advanced Grammar in Use' by M. Hewings. |
Pełny opis: |
Głównymi celami kursu jest poprawa dokładności i zakresu słownictwa, znajomości gramatyki i interpunkcji. Kurs da studentom możliwość analizy i produkowania różnorodnych tekstów argumentacyjnych i krytycznych jak również zastosowania zaawansowanych technik pisarskich w przedstawieniu i organizacji własnych myśli. Na zajęciach prowadzić się będzie pracę indywidualna i w parach. Ocena będzie oparta na pracach domowych i testach w klasie do 50% wartości oceny ogólnej każde. W drugim semestrze studenci napiszą prace o długości 4 000 wyrazów na tematy oświatowe. Ocena dostateczna = 70%. Kurs oparty jest na: 'The McGraw-Hill College Handbook' by R. Marius and H.S. Wiener, and 'Advanced Grammar in Use' by M. Hewings. Zakres kursu obejmuje następujące obszary: Semestr 1 - Użycie opisu do ćwiczenia synonimii i precyzji stylu - Argumentacja, poparcie, ustępstwo i perswazja w pisaniu dyskursywnym - Pathos, Logos, Ethos i wadliwa argumentacja - Krytyczna odpowiedź na artykuł - Parafraza, |
Literatura: |
Evans, Virginia. Successful Writing Proficiency. Swansea: Express, 1997. Stevens, Mary. Proficiency Writing. Harlow: Pearson, 1999. Oshima, Alice, Ann Hogue. Writing Academic English. New York: Pearson Educational, 1999. Gibaldi, Joseph. MLA Handbook for Writers of Research Papers: New York: MLA, 2003. The McGraw-Hill Reader. Ed. G.H. Muller. New York: McGraw-Hill, 1988. |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA K_W07 zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego K_W19 ma elementarną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice i psychologii, a w szczególności o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych; zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody K_W23 ma uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznych UMIEJĘTNOŚCI K_U01 potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informację z wykorzystaniem różnych źródeł i sposobów K_U09 posiada umiejętność merytorycznego argumentowania z wykorzystaniem poglądów innych autorów oraz formułowania wniosków K_U11 posiada umiejętność przygotowania typowych prac pisemnych w języku angielskim uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dotyczących zagadnień szczegółowych, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych, a także różnych źródeł KOMPETENCJE SPOŁECZNE K_K03 potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania K_K07 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia K_K11 jest świadomy istnienia etycznego wymiaru w badaniach naukowych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.