Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Learning by practice (Kurs praktyczny) [4219-AL005] Semestr letni 2018/19
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Learning by practice (Kurs praktyczny) [4219-AL005]
Zajęcia: Semestr letni 2018/19 [2018L] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 12:30 - 14:00
sala 319
Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 24
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Małgorzata Durska
Literatura:

1. Aaron (2012) Little Brown Compact Handbook, Addison Wesley

2. Cialdini Robert (1993) Influence, Quill.

3. Guffey M.E.. Loewy D. (2012) Essentials of Business Communication, South-Western College

4. Hall E. (1990) Understanding Cultural Differences, Yarmouth

5. Illouz, Eva (2007) Cold Intimacies: The Making of Emotional Capitalism, Polity Press

6. Quintessential Careers www.quintcareers.com

7. Style Guide (2010) The Economist. Profile Books

Zakres tematów:

Podstawowe moduły kursu:

Kulturowe cechy amerykańskiej kultury biznesu – cechy najbardziej istotne z perspektywy komunikowania się

Wstęp do komunikacji

Modele komunikacji, bariery komunikacyjne, styl defensywny a wspierający, umiejętności nadawania efektywnych komunikatów, aktywne słuchanie, komunikowanie zwrotne

Budowanie dobrej woli

(trzy filary skutecznej komunikacji biznesowej: nastawienie na odbiorcę, pozytywny akcent, język wolny od uprzedzeń)

Przekonywanie: argumenty, struktura, zasady Cialdiniego

Efektywne pisanie

7 kroków konstruowania dokumentów, listów, planów, raportów

Umiejętności prezentowania

Strategia: cel, odbiorcy, wiarygodność, kontekst kulturowy

Struktura: wprost/nie wprost

Przekaz: kanał, pytania i odpowiedzi

Pomoce wizualne: kwestia przeładowania, cel, spójność

Szukanie pracy

Pisanie CV i listów motywacyjnych, rozmowy kwalifikacyjne

Metody dydaktyczne:

zajęcia warsztatowe z pracą grupową, projektami grupowymi, prezentacjami, dyskusją

Metody i kryteria oceniania:

Ocena końcowa uzależniona jest od:

aktywnego udziału w zajęciach

co najmniej 2 wpisów na forum kursu na platformie COME (1 rozpoczęcie dyskusji, 1 komentarz)

dwa zadania domowe (indywidualne) (20%, 20%)

jedno zadanie domowe grupowe (35%)

jedna 3 minutowa prezentacja nagrana i oceniona na zajęciach (25%)

Ważne:

• zadania domowe muszą być wykonane na czas - niższa ocena za spóźnienie

• możliwe 2 nieobecności, ale nie zwalniają one z terminowości oddania prac domowych

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)