Learning by practice (Kurs praktyczny) [4219-AL005]
Semestr letni 2018/19
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Learning by practice (Kurs praktyczny) [4219-AL005] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2018/19 [2018L]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każda środa, 12:30 - 14:00
sala 319 Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 25 |
Limit miejsc: | 24 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Małgorzata Durska |
Literatura: |
1. Aaron (2012) Little Brown Compact Handbook, Addison Wesley 2. Cialdini Robert (1993) Influence, Quill. 3. Guffey M.E.. Loewy D. (2012) Essentials of Business Communication, South-Western College 4. Hall E. (1990) Understanding Cultural Differences, Yarmouth 5. Illouz, Eva (2007) Cold Intimacies: The Making of Emotional Capitalism, Polity Press 6. Quintessential Careers www.quintcareers.com 7. Style Guide (2010) The Economist. Profile Books |
Zakres tematów: |
Podstawowe moduły kursu: Kulturowe cechy amerykańskiej kultury biznesu – cechy najbardziej istotne z perspektywy komunikowania się Wstęp do komunikacji Modele komunikacji, bariery komunikacyjne, styl defensywny a wspierający, umiejętności nadawania efektywnych komunikatów, aktywne słuchanie, komunikowanie zwrotne Budowanie dobrej woli (trzy filary skutecznej komunikacji biznesowej: nastawienie na odbiorcę, pozytywny akcent, język wolny od uprzedzeń) Przekonywanie: argumenty, struktura, zasady Cialdiniego Efektywne pisanie 7 kroków konstruowania dokumentów, listów, planów, raportów Umiejętności prezentowania Strategia: cel, odbiorcy, wiarygodność, kontekst kulturowy Struktura: wprost/nie wprost Przekaz: kanał, pytania i odpowiedzi Pomoce wizualne: kwestia przeładowania, cel, spójność Szukanie pracy Pisanie CV i listów motywacyjnych, rozmowy kwalifikacyjne |
Metody dydaktyczne: |
zajęcia warsztatowe z pracą grupową, projektami grupowymi, prezentacjami, dyskusją |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena końcowa uzależniona jest od: aktywnego udziału w zajęciach co najmniej 2 wpisów na forum kursu na platformie COME (1 rozpoczęcie dyskusji, 1 komentarz) dwa zadania domowe (indywidualne) (20%, 20%) jedno zadanie domowe grupowe (35%) jedna 3 minutowa prezentacja nagrana i oceniona na zajęciach (25%) Ważne: • zadania domowe muszą być wykonane na czas - niższa ocena za spóźnienie • możliwe 2 nieobecności, ale nie zwalniają one z terminowości oddania prac domowych |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.