Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Paper writing: from first ideas to successful submission [1600-SZD-WN-PW] Semestr letni 2019/20
Warsztaty, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Paper writing: from first ideas to successful submission [1600-SZD-WN-PW]
Zajęcia: Semestr letni 2019/20 [2019L] (zakończony)
Warsztaty [WAR], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
wielokrotnie, poniedziałek (niestandardowa częstotliwość), 9:45 - 13:00
sala 104
Budynek Dydaktyczny - Karowa 18 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: 15
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Aleksandra Grzymała-Kazłowska
Literatura:

Belcher W. 2009. Writing Your Journal Article in Twelve Weeks: A Guide to Academic Publishing, SAGE.

Coffin C., ‎M. Curry, ‎S. Goodman at al. 2005. Teaching Academic Writing: A Toolkit for Higher Education. Routledge.

Craswell G. 2005. Writing for Academic Success, SAGE.

Gosden H. 1995. “Success in research article writing and revision: A social-constructionist perspective”, English for Specific Purposes, Vol. 14(1).

Johnson A. 2016. Academic Writing: Process and Product, Rowman & Littlefield Publishers.

Leki I. 1998. Academic Writing Instructor's Manual: Exploring Processes, St. Martin Press.

Maree J., A. Pillay 2012. “How To Get Published in Scholarly Journals: the Art, Science and Skill of Article Writing”, International Journal Of Psychology, Vol. 47.

Murray R. 2013. Writing for Academic Journals. Open University Press.

Murray R., ‎S. Moore 2006. The Handbook Of Academic Writing: A Fresh Approach, McGraw Hill.

Rocco T., T. Hatcher 2011. The Handbook of Scholarly Writing and Publishing, Willey.

Swales J., C. Feak 2012. Academic Writing for Graduate Students: Essential Tasks and Skills, University of Michigan Press.

Sternberg R., K. Sternberg 2016. The Psychologist's Companion: A Guide to Professional Success for Students, Teachers, and Researchers, Cambridge University Press.

Thomson P., B. Kamler 2013. Writing for Peer Reviewed Journals: Strategies for Getting Published, Routledge.

Metody dydaktyczne:

Mode of delivery: classroom meetings, individual consultation, individual preparations for workshops and work at home

Learning activities and teaching methods: introductory talks including Power Point presentations, small group discussions and tasks, general discussions, individual tasks, consultation

Metody i kryteria oceniania:

Preparation and active participation in workshops as well as submitting of paper outline

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)