Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr zimowy 2022/23
Seminarium magisterskie,
grupa nr 42
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 42 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 12 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Agnieszka Wilczak |
Zakres tematów: |
<8 Marketing wobec wyzwań XXI wieku Program seminarium: • Nowe zjawiska i trendy determinujące zmianę w podejściu firmy do działalności rynkowej. • Wirtualizacja działalności marketingowej przedsiębiorstwa (marketing społecznościowy, mobilny, crowdfunding/crowdsourcing, ect.) • Koncepcja marketingu zrównoważonego i konsumpcji zrównoważonej. • Collaborative consumtion. Ekonomia dzielenia się (sharing) – np. Veturilo, Uber, etc. • Eco-marketing (promocja postaw i zachowań pro-ekologicznych, zielony marketing, ect.) • Nowy konsument i jego preferencje (konsumpcjonizm, dekonsumpcja, konsument 3.0, prosument, etc.) • Nowoczesna komunikacja marketingowa (między innymi ambusch marketing, content marketing, wykorzystanie ambient media, etc.) • Internacjonalizacja funkcjonowania przedsiębiorstwa (między innymi marka w układzie międzynarodowym, firmy globalne od urodzenia, tajemniczy mistrzowie). • Marketing organizacji niedochodowej (poszczególne aspekty działalności marketingowej fundacji i stowarzyszeń, np. fundraising, komunikacja marketingowa, marka, relacje z otoczeniem) |
Uwagi: |
Dr Agnieszka Wilczak - Marketing wobec wyzwań XXI wieku |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.