Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr letni 2022/23
Seminarium magisterskie,
grupa nr 8
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022L]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 8 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 11 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Natalia Gmerek |
Zakres tematów: |
<8 Zintegrowana komunikacja marketingowa Program seminarium: • Zarządzanie komunikacją masową: - reklama, - promocja sprzedaży, - wydarzenia i doświadczenia, - public relations • Zarządzanie komunikacją osobistą: - marketing bezpośredni, - marketing interaktywny, - marketing szeptany, - sprzedaż osobista |
Uwagi: |
Dr Natalia Gmerek - Zintegrowana komunikacja marketingowa |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.