Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM]
Semestr zimowy 2023/24
Seminarium magisterskie,
grupa nr 38
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [2600-MSMdz2SM] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2023/24 [2023Z]
(zakończony)
Seminarium magisterskie [SEM-MGR], grupa nr 38 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 10 |
Limit miejsc: | 12 |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Prowadzący: | Agnieszka Wilczak |
Zakres tematów: |
<8 Marketing wobec wyzwań XXI wieku Program seminarium: 1. Nowe zjawiska i trendy determinujące zmianę w podejściu firmy do działalności rynkowej. 2. Wirtualizacja działalności marketingowej przedsiębiorstwa (marketing w mediach społecznościowych, mobilny, etc.) 3. Koncepcja marketingu zrównoważonego i konsumpcji zrównoważonej. 4. Eco-marketing (promocja postaw i zachowań pro-ekologicznych, zielony marketing, ect.) 5. Nowy konsument i jego preferencje (konsumpcjonizm, dekonsumpcja, konsument 3.0, prosument, collaborative consumption, sharing, etc.) 6. Nowoczesna komunikacja marketingowa. 7. Internacjonalizacja funkcjonowania przedsiębiorstwa (między innymi marka w układzie międzynarodowym, firmy globalne od urodzenia, tajemniczy mistrzowie). 8. Analiza marketingowa i budowanie strategii konkurowania we współczesnych realiach rynkowych. |
Uwagi: |
Dr Agnieszka Wilczak - Marketing wobec wyzwań XXI wieku |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.