Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

DM-ZAOCZNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (spec. PRMM) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)

Jednostka: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: DM-ZAOCZNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (spec. PRMM)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
2024Z - Semestr zimowy 2024/25
2024 - Rok akademicki 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z 2024Z 2024
2700-L-DM-Z3AUPR-PRM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Laboratorium - 18 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Laboratorium - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zadaniem przedmiotu jest nabycie podstawowych umiejętności z zakresu zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą. Przedmiot skierowany do studentów i studentek specjalności PR i Marketing Medialny ma na celu oswojenie ich z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego, z którymi mogą zetknąć się w swojej przyszłej pracy zawodowej. Na semestr zajęć składają się 2 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez dwóch różnych wykładowców/specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu:

1) emisji głosu

2) prezentacji w mediach

3) kontaktu z dziennikarzami w sytuacjach kryzysowych.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3JWDZ brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 18 godzin
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu teorii kultury języka i stylistyki, charakterystyki odmian stylowych (także gatunków dziennikarskich) i socjalnych współczesnej polszczyzny oraz jej tendencji rozwojowych. Zajęcia ćwiczeniowe są poświęcone kształceniu praktycznych umiejętności studentów w sprawnym posługiwaniu się językiem.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z2MITP-PRM brak brak
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 36 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi formami wypowiedzi pisemnych stosowanych w public relations i poprawa ich kompetencji w przygotowaniu materiałów i tekstów PR. Wprowadzeniem do zadań warsztatowych będzie rozpoznanie publiczności i adresatów działań PR, określenie ich potrzeb komunikacyjnych, dobór właściwych metod, narzędzi i technik komunikowania (komunikacja interpersonalna, za pośrednictwem mediów: własnych, pozyskanych, zakupionych, udostępnionych, tradycyjnych, internetowych, społecznościowych), dopasowanych do określonego nadawcy (klienta).

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3MITP-PRM brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi formami wypowiedzi pisemnych stosowanych w public relations i poprawa ich kompetencji w przygotowaniu materiałów i tekstów PR. Wprowadzeniem do zadań warsztatowych będzie rozpoznanie publiczności i adresatów działań PR, określenie ich potrzeb komunikacyjnych, dobór właściwych metod, narzędzi i technik komunikowania (komunikacja interpersonalna, za pośrednictwem mediów: własnych, pozyskanych, zakupionych, udostępnionych, tradycyjnych, internetowych, społecznościowych), dopasowanych do określonego nadawcy (klienta).

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3PKM-PRM brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 18 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład obejmuje:

zagadnienia podstaw strategii komunikacji marketingowej, funkcje, narzędzia, kanały komunikacji, najnowsze trendy w marketingu związane z rozwojem komunikacji wizualnej oraz transformacją cyfrową.

Komunikacja marketingowa omawiane jest w kontekście:

• uwarunkowań strategii (zwłaszcza socjologiczne, psychologiczne przemiany podmiotów rynkowych) marka i jej pozycjonowanie, analiza otoczenia, interesariuszy przewag rynkowych, zasobów)

• taktyki działań i kampanii (ze szczególnym naciskiem na rolę mediów)

• efektywności

• celów społecznych i biznesowych.

Wykład łączy ujęcie teoretyczne z odniesieniami do praktyki i studiów przypadku.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z2REER brak brak
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
  • Ćwiczenia - 36 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach przedmiotu poruszana jest tematyka publicznego komunikowania, głównie w aspekcie perswazji. Analizie poddawane są psychologiczne i językowe warunki sprawnej wypowiedzi, a także najczęściej stosowane tropy, argumenty i chwyty erystyczne.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3REER brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W ramach przedmiotu poruszana jest tematyka publicznego komunikowania, głównie w aspekcie perswazji. Analizie poddawane są psychologiczne i językowe warunki sprawnej wypowiedzi, a także najczęściej stosowane tropy, argumenty i chwyty erystyczne.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3SMNS brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 18 godzin
  • Wykład - 18 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Ćwiczenia - 18 godzin
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3TIMC brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 18 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z budową komputera, rolą systemu operacyjnego, sieci komputerowych, zagadnieniami bezpieczeństwa, przedstawienie podstaw technologii informacyjnych (edytor tekstowy, prezentacja multimedialna, projektowanie stron www), pozwalających studentom na sprawne wykorzystywanie TI w nauce i pracy.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3TKSP brak brak
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Ćwiczenia - 18 godzin
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem zajęć jest wprowadzenie zagadnień i pojęć dotyczących komunikacji społecznej. W ramach przedmiotu studenci uczestniczą w wykładach, na których omawiane są najważniejsze koncepcje teoretyczne, ich wady i zalety, jak również możliwości i ograniczenia jakie za sobą niosą. Celem wykładów jest nakreślenie zróżnicowanych teorii oraz relacji pomiędzy podejściami, w tym między innymi ponadczasowej analizy problematyki, symboliczny interakcjonizm czy aksjomaty podejścia interakcyjnego. Studenci poznają idee największych twórców teorii komunikacji, w tym między innymi. Arystotelesa, Meada, Watzlawicka, McLuhana, Philipsena, Baxtera, Montgomery, Reevesa, Nassa i wielu innych. Druga część przedmiotu, realizowana w formie ćwiczeń, ma charakter zdecydowanie bardziej praktyczny, podczas której analizie poddane zostają najważniejsze obszary komunikacji.

Strona przedmiotu
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)