Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

DM-DZIENNE II STOPNIA 2 semestr, 1 rok (PRMM) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)

Jednostka: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: DM-DZIENNE II STOPNIA 2 semestr, 1 rok (PRMM)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023L - Semestr letni 2023/24
2024L - Semestr letni 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023L 2024L
2700-M-DM-D2JWPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

CELE ZAJĘĆ:

1. Osiągnięcie umiejętności komunikowania się na piśmie i w mowie z różnorodnymi grupami docelowymi,

2. Wykształcenie umiejętności dostosowania komunikatu do grupy docelowej (wewnętrznej czy zewnętrznej),

3. Uzyskanie umiejętności efektywnego doboru metod i form komunikacji do wyznaczonego celu biznesowego/ wizerunkowego.

WIEDZA PRZEKAZYWANA NA ZAJĘCIACH z tego przedmiotu wprowadza systematycznie studentów w temat, uczy podstawowych zasad formułowania komunikatów wspierających cele biznesowe z zakresu PR.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2MWPM-DPR
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Podczas zajęć omawiana jest specyfika nowych mediów oraz rola klastrów medialnych i kreatywnych w mieście. Student poznaje pojęcie smart city i jego obszary oddziaływania. Uwaga zostaje skupiona na roli i analizie infrastruktury mediów w smart city oraz pojmowaniu miasta jako platformy komunikacyjnej. Ważną częścią zajęć jest podejście strategiczne (dokumenty, podmioty, rozwiązania, wydarzenia) do wykorzystania mediów w tworzeniu smart cities.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2PRIN-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Konwersatorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Konwersatorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają za zadanie zaznajomić studentów z zagadnieniem wykorzystania nowych mediów we współczesnym komunikowaniu, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania ich w strategiach public relations podmiotów gospodarczych, społecznych i politycznych. Zagadnienia związane z użyciem nowych mediów w public relations przedstawiane są w formie omówienia i analizy przypadków korzystania z nowoczesnych form komunikacji przez określone podmioty i organizacje.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2PRPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Indywidualna praca na osobnych komputerach w programie Photoshop z zakresu projektowania znaku graficznego, akcydensów, kompozycji typograficznych.

Projektowanie plakatów typograficznych.

Projektowanie graficznych plakatów teatralnych

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2PBOP-DPR
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają za zadanie przygotować studentów do prowadzenia badań w obszarze mediów, projektowania badań ankietowych, wywiadów indywidualnych i grupowych.

Studenci zapoznają się także z tematyką sondaży opinii publicznej. Rolą sondaży w demokratycznych społeczeństwach. Poznają także najczęściej pojawiające się błędy w projektowaniu badań sondażowych.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2PROS-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Proseminarium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Proseminarium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2SMSP-DPR
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zajęcia mają na celu przyjrzenie się systemowi medialnemu, jego operacyjności oraz sposobowi, w jaki nadaje on nowe znaczenia dawnym znakom kultury, polityki i ekonomii. Semiotykę mediów będziemy zatem uprawiać, czytając i omawiając teksty Rolanda Barthes'a, skupiając naszą uwagę przede wszystkim na jego Mitologiach

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2STPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Laboratorium - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Laboratorium - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu rozwinięcie praktycznych umiejętności studentów w opracowaniu strategii i w planowaniu działań public relations (PR). Studenci przejdą pełny proces opracowania strategii i planowania PR na przykładzie wybranych organizacji, firm i instytucji. Zajęcia będą obejmować zadania wykonywane przez menedżerów PR (w odróżnieniu od techników): ustalenie strategicznych celów organizacji i instytucji, ich relacji z otoczeniem, określenie interesariuszy i rodzajów publiczności, ich opinii o kliencie, jego reputacji i problemów do rozwiązania, sformułowanie strategii PR, planów działań i harmonogramów.

Zajęcia będą miały przede wszystkim charakter warsztatowy, a większość zadań zostanie wykonana w ramach pracy własnej (indywidualnie i w zespołach). Studenci będą przygotowywać materiały głównie w domu, choć koncepcje i pomysły będą dyskutowane w trakcie zajęć.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2STPR-DPR
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Ćwiczenia - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Studenci poszerzają wiedzę o odmianach stylowych polszczyzny i rozwijają umiejętności stylistycznego kształtowania tekstów.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2TEPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład ma charakter teoretyczno-praktyczny. Jego głównym zadaniem jest przygotowanie do przeprowadzenia analizy teoretycznej na potrzeby pracy dyplomowej z zakresu public relations. W tym celu uczestnik zapoznaje się z zasadami krytycznego myślenia w nauce i poznaje wiedzę na temat teorii public relations i wartościowe źródła wiedzy naukowej na temat PR. Uczy się również przygotowywać analizy teoretyczne i prezentować je publicznie.

Strona przedmiotu
2700-M-DM-D2WSMM-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Semestr letni 2024/25
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma na celu omówienie marketingu prowadzonego przez środki przekazu z uwzględnieniem kondycji (finansowej, etycznej) mediów oraz całej branży medialnej. Celem jest też wskazania podmiotowości mediów oraz tego, w jaki sposób zarządzają one swoim produktem, ceną, dystrybucją i promocją.

Strona przedmiotu
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)