Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zajęcia fakultatywne w j. angielskim dla studiów studiów stacjonarnych II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)

Jednostka: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: Zajęcia fakultatywne w j. angielskim dla studiów studiów stacjonarnych II stopnia
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z
2700-M-MAPR-FAK-ANG
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład fakultatywny - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot ma za zadanie przybliżyć ideę zarządzania w public relations. Koncentruje się na koncepcji funkcji zarządzania public relations, planowania strategicznego i ewaluacji. Kurs jest dedykowany przede wszystkim studentom public relations i dziedzin pokrewnych, ale mogą w nim uczestniczyć także inni.

Strona przedmiotu
2700-M-NTTP-FAK-ANG
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład fakultatywny - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

The purpose of the course is to present an overview of recent developments in public relations scholarship and the professional practice of the discipline. Such a combination of academic and industry perspectives is meant to expose participants to various topics that could raise the interest of aspiring communication consultants, would-be public relations academics, and other students.

This course will provide a comprehensive understanding of public relations' role in contemporary organizations, companies, institutions, activist groups, and society, as perceived by leading theorists and implemented by practitioners of the field. These two perspectives in communication: academic (primarily normative) and professional (focused on meeting business and organizational goals), differ significantly and usually do not converge, despite vocal declarations of both parties.

Strona przedmiotu
2700-ERASMUS-IMU
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot prowadzony w języku angielskim, pt. „Wpływ nowych mediów na amerykańskie kampanie prezydenckie w latach 2000-2020” pozwala zapoznać się z wiedzą z zakresu amerykańskiego rynku mediów ze szczególnym uwzględnieniem roli Internetu w systemie politycznym USA. Wykład z elementami konwersatorium zawiera chronologicznie i merytorycznie usystematyzowane informacje o działaniach sztabów wyborczych i zwolenników najważniejszych kandydatów na urząd prezydenta USA, prowadzonych w tzw. nowych mediach podczas kolejnych okresów przedwyborczych. Wykład nie ogranicza się do analizy kampanii prezydenckich w warstwie sieciowej. Zrozumienie roli Internetu w kampaniach prezydenckich możliwe jest dzięki przybliżeniu studentom zarysu systemu medialnego i ustrojowego USA.

Strona przedmiotu
2700-M-IMU-FAK-ANG
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład fakultatywny - 30 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Przedmiot prowadzony w języku angielskim, pt. „Wpływ nowych mediów na amerykańskie kampanie prezydenckie w latach 2000-2020” pozwala zapoznać się z wiedzą z zakresu amerykańskiego rynku mediów ze szczególnym uwzględnieniem roli Internetu w systemie politycznym USA. Wykład z elementami konwersatorium zawiera chronologicznie i merytorycznie usystematyzowane informacje o działaniach sztabów wyborczych i zwolenników najważniejszych kandydatów na urząd prezydenta USA, prowadzonych w tzw. nowych mediach podczas kolejnych okresów przedwyborczych. Wykład nie ogranicza się do analizy kampanii prezydenckich w warstwie sieciowej. Zrozumienie roli Internetu w kampaniach prezydenckich możliwe jest dzięki przybliżeniu studentom zarysu systemu medialnego i ustrojowego USA.

Strona przedmiotu
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)