Seminaria magisterskie dla II roku stacjonarnych studiów II stopnia (wg Ust. 2.0) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Filologii Rosyjskiej)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2025Z - Semestr zimowy 2025/26 2025L - Semestr letni 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2025Z | 2025L | |||||
3202-S2SMAE21z |
Językowe i pozajęzykowe aspekty ekwiwalencji III (od 2025-10-01)
|
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone zagadnieniom ekwiwalencji międzyjęzykowej. |
|
|
3202-S2SMAE22z |
Językowe i pozajęzykowe aspekty ekwiwalencji IV (od 2026-02-16)
|
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone zagadnieniom ekwiwalencji międzyjęzykowej. |
|
|
3202-S2SMPS21z |
Potęga słowa: literatura-społeczeństwo-ideologia III (od 2025-10-01)
|
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone jest zagadnieniom związanym z funkcjonowaniem literatury w szeroko pojętym kontekście społecznym. Obejmuje zarówno kwestie dotyczące kreowania rzeczywistości w utworach fikcjonalnych, jak i wpływu, jaki literatura może wywrzeć na społeczeństwo poprzez kształtowanie określonych wyobrażeń. |
|
|
3202-S2SMPS22z |
Potęga słowa: literatura-społeczeństwo-ideologia IV (od 2026-02-16)
|
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone jest zagadnieniom związanym z funkcjonowaniem literatury w szeroko pojętym kontekście społecznym. Obejmuje zarówno kwestie dotyczące kreowania rzeczywistości w utworach fikcjonalnych, jak i wpływu, jaki literatura może wywrzeć na społeczeństwo poprzez kształtowanie określonych wyobrażeń. |
|
|