Seminaria magisterskie dla I roku stacjonarnych studiów II stopnia (wg Ust. 2.0) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Katedra Rusycystyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2024L | |||||
3202-S2SMAE11z |
Językowe i pozajęzykowe aspekty ekwiwalencji I (od 2024-10-01)
|
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone zagadnieniom ekwiwalencji międzyjęzykowej. |
|
|
3202-S2SMAE12z |
Językowe i pozajęzykowe aspekty ekwiwalencji II (od 2025-02-17)
|
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone zagadnieniom ekwiwalencji międzyjęzykowej. |
|
|
3202-S2SMPS11z |
Potęga słowa: literatura-społeczeństwo-ideologia I (od 2024-10-01)
|
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone jest zagadnieniom związanym z funkcjonowaniem literatury w szeroko pojętym kontekście społecznym. Obejmuje zarówno kwestie dotyczące kreowania rzeczywistości w utworach fikcjonalnych, jak i wpływu, jaki literatura może wywrzeć na społeczeństwo poprzez kształtowanie określonych wyobrażeń. |
|
|
3202-S2SMPS12z |
Potęga słowa: literatura-społeczeństwo-ideologia II (od 2025-02-17)
|
brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Seminarium magisterskie poświęcone jest zagadnieniom związanym z funkcjonowaniem literatury w szeroko pojętym kontekście społecznym. Obejmuje zarówno kwestie dotyczące kreowania rzeczywistości w utworach fikcjonalnych, jak i wpływu, jaki literatura może wywrzeć na społeczeństwo poprzez kształtowanie określonych wyobrażeń. |
|
|