Studia Euroazjatyckie -DZIENNE II STOPNIA - 4 semestr 2 rok -przedmioty wszystkie (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023L | |||||
2102-SEA-M-D4SEMIII |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2102-SEA-M-D4WAAN |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Po ukończeniu kursu student zdobędzie podstawową i usystematyzowaną wiedzę z zakresu teorii analiz politologicznych. Będzie potrafił wyróżnić różne formy tekstów analitycznych (raporty, ekspertyzy, rekomendacje) wskazać na ich podstawowe funkcje i przeznaczenie. Zapozna się z najczęściej popełnianymi błędami. W ramach kursu student zdobędzie umiejętności formułowania diagnoz, prognoz i rekomendacji. Będzie umiał tworzyć tezy i odpowiednio je argumentować. |
|
|||
2102-SEA-M-D4WFUZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje zagadnienia udziału różnego rodzaju finansowania zewnętrznego (zagranicznego) w tworzeniu i wzmacnianiu instytucji społeczeństwa obywatelskiego w Rosji, a także innych państwach byłego ZSRR. W ramach przedmiotu zostaną scharakteryzowane różne aspekty takiego finansowania, ich przyczyny, źródła, wpływ, wreszcie znaczenie. Studenci pozyskają nie tylko wiedzę, ale także umiejętności i kompetencje w zakresie praktycznego wnioskowania o analizowane fundusze oraz programy. Stosowane będą różne formy pracy ze studentem: rozmowa nauczająca, praca studentów pod kierunkiem prowadzącego z materiałami źródłowymi, prezentacje studentów, praca zespołowa w grupach realizowana w ramach zajęć, praca zespołowa nad przygotowywaniem projektu w ramach zajęć i w domu. |
|
|||