Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-L-DM-D3-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-DM-D3AUPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadaniem przedmiotu jest nabycie podstawowych umiejętności z zakresu zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą. Przedmiot skierowany do studentów i studentek specjalności PR i Marketing Medialny ma na celu oswojenie ich z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego, z którymi mogą zetknąć się w swojej przyszłej pracy zawodowej. Na semestr zajęć składają się 3 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez trzech różnych wykładowców/specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu: 1) emisji głosu, 2) prezentacji w mediach 3) kontaktu z dziennikarzami w sytuacjach kryzysowych. |
|
|||
2700-L-DM-D3MITP-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentek i studentów z różnymi formami wypowiedzi pisemnych stosowanych w public relations i poprawa ich kompetencji w przygotowaniu materiałów i tekstów PR. Wprowadzeniem do zadań warsztatowych będzie rozpoznanie publiczności i adresatów działań PR, określenie ich potrzeb komunikacyjnych, dobór metod, narzędzi i technik komunikowania (komunikacja interpersonalna, za pośrednictwem mediów: własnych, pozyskanych, zakupionych, udostępnionych, tradycyjnych, internetowych, społecznościowych), dopasowanych do określonego nadawcy (klienta). Prowadzący przedyskutuje z uczestnikami programy i aplikacje z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji, które mogą pomóc w wykonaniu zlecanych zadań pisarskich (jak ChatGPT, Bard, Claude 2 itp.), a także wiążące się z nimi dylematy etyczne, prawne i warsztatowe. |
|
|||
2700-L-DM-D3PKM-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przedstawia podstawowe uwarunkowania, modele oraz techniki komunikacji marketingowej. Wprowadzenie stanowi opis zjawiska współćzesnej marketingowej orientacji rynkowej ze szczególnym naciskiem na zjawisko konsumpcji. Wykład omawia podstwowe pojęcia takie jak marka, branding, marketing, SWOT, 4P, a także ówne narzędzia komunikacji marketingowej ze szczególnym naciskiem na rolę mediów w tym procesie. Studenci w grupach aplikują teorię w praktykę przygotowując podstawowe analizy marketingowe w oparciu o studium przypadku. Podsumowanie przedmiotu stanowi omówienie najnowszych trendów w komunikacji marketingowej np. neuromarketingu. |
|
|||