Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE II STOPNIA 4 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-M-DM-D4-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023L | |||||
2700-M-DM-D4ASET-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest prezentacja i omówienie najważniejszych kwestii prawnych i etycznych w zawodzie public relations. Zawiera on analizę istniejących zasad profesjonalnego i etycznego postępowania, a także ocenę praktycznego ich wdrożenia. Omawia problemy związane z obostrzeniami prawnymi w komunikacji marketingowej, wskazuje możliwości działań zgodnych z prawem i duchem profesjonalizmu. W trakcie zajęć wykorzystane zostaną różne metody dydaktyczne takie jak: prezentacja i omówienie przypadków, prezentacje, dyskusje. Przedmiot zawiera omówienie najważniejszych zagadnień z zakresu prawa i etyki public relations. Zaprezentowane zostaną zasady profesjonalnej komunikacji, branżowe kodeksy etyczne, a także praktyczne problemy z pogranicza etyki, z którymi muszą się mierzyć profesjonaliści zajmujący się public relations. Wnikliwej analizie poddane zostaną przepisy prawne dotyczące działalności w branży public relations. |
|
|||
2700-M-DM-D4BAPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu zapoznanie studentów z metodami i technikami badań najczęściej wykorzystywanymi w public relations. Zajęcia mają charakter wykładowo-warsztatowy - studenci poznają poszczególne metody i uczą się stosowania ich w praktyce wykonując zadania praktyczne. |
|
|||
2700-M-DM-D4KAMP-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia obejmują zagadnienia przygotowania, prowadzenia i ewaluacji kampanii Public Relations w dwóch aspektach: 1.strategii podmiotu (rynkowej, wizerunkowej, aktywności społecznej) oraz 2. metod, narzędzi i procesów zintegrowanej komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem internetu i mediów społecznościowych. Zajęcia mają charakter wykładu, który łączy część teoretyczną z licznymi odwołaniami do studiów przypadku. |
|
|||
2700-M-DM-D4KOSP-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||