Przedmioty w rejestracji Zajęcia fakultatywne dla studiów stacjonarnych II STOPNIA - semestr letni 2700-M-FAK-D-L
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023L | |||||
2700-M-FAK-D-ASMK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest analiza struktury mediów katolickich w aspekcie jej przynależności do systemu medialnego po 1989 r. Najpierw zostanie ukazana analiza mediów katolickich w doktrynie Kościoła katolickiego, by w dalszej kolejności przejść do analizy wybranych segmentów mediów katolickich i konkretnych katolickich środków przekazu oraz analizy funkcji pełnionych przez media katolickie. |
|
|||
2700-M-FAK-D-INMA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot jest wprowadzeniem do tematyki kampanii promocyjnych z udziałem influencerów, czyli opiniotwórczych osób, najczęściej prowadzących profile w social mediach, popularne kanały w serwisie YouTube czy poczytne blogi. Zadaniami przedmiotu są: 1/ zaprezentowanie podstawowych pojęć używanych w influencer marketingu 2/ wskazanie form influncer marketingu, sposobów jego uprawiania, wykorzystywanych narzędzi i technik, 3/ przedstawienie zastosowań influencer marketingu w działaniach marketingowych i public relations. Odwołania do praktyki influencer marketingu z Polski i z innych krajów będą służyły przybliżeniu uczestnikom zadań wykonywanych przez konsultantów ds. social mediów, kampanii marketingowych i influencerów, spełnianych przez nich ról i zasad współpracy z innymi specjalistami i działami w instytucjach. Dzięki temu studenci lepiej zrozumieją pozycję i zadania dyscypliny w nowoczesnym komunikowaniu i zarządzaniu. |
|
|||
2700-M-FAK-D-PPP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
ZAJĘCIA FAKULTATYWNE Odbywają się na platformie Kampus2 w formie asynchronicznej. |
|
|||
2700-M-FAK-D-POPO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia o zróżnicowanej tematyce służące pogłębianiu wiedzy ogólnej jak i bardziej sprecyzowanych zainteresowań, realizowane w obrębie jednostki macierzystej jak i poza nią tj. na innych wydziałach UW. |
|
|||
2700-M-FAK-D-UNRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład podejmuje problematykę umów prawnoautorskich na rynku mediów. Stanowi kompendium wiedzy na temat rodzajów, treści umów w obrocie utworami i prawami pokrewnymi, zasadach ich zawierania, różnicach między umowami przenoszącymi prawa i licencyjnymi. Systematyzuje zasady umownej eksploatacji utworów i praw pokrewnych w formie wykładu z elementami warsztatowymi. |
|
|||
2700-M-FAK-D-WPLW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na zajęciach zajmiemy się tworzeniem publicystycznych wypowiedzi, ze szczególnym uwzględnieniem wywiadu, na tematy z różnych dziedzin kultury i życia społecznego. |
|
|||
2700-M-FAK-D-WZSK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-M-FAK-D-ZSK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje zagadnienia w zakresie przygotowania do wizerunkowych sytuacji kryzysowych oraz podejmowania działań w trakcie ich wystąpienia. Podczas przedmiotu omawiane będą przykłady sytuacji kryzysowych, ich przyczyny, skutki, a także sposoby radzenia sobie w kryzysach wizerunkowych przez osoby publiczne, przedsiębiorstwa i instytucje. |
|
|||