University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

Management in the tourism industry

General data

Course ID: 1900-3-ZBT-GSET
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: Management in the tourism industry
Name in Polish: Zarządzanie w branży turystycznej
Organizational unit: Faculty of Geography and Regional Studies
Course groups: (in Polish) Przedmioty obowiązkowe, dzienne studia II stopnia (GSE, spec. geografia turystyki) - sem. 3
ECTS credit allocation (and other scores): 4.00 Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.
Language: Polish
Main fields of studies for MISMaP:

geography

Type of course:

obligatory courses

Prerequisites (description):

(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania rynku turystycznego

Mode:

Classroom

Short description: (in Polish)

W założeniu przedmiot ma zaznajomić studentów z różnymi aspektami zarządzania w branży turystycznej, uwzględniając specyfikę poszczególnych typów przedsiębiorstw i stanowisk pracy.

Full description: (in Polish)

W pierwszej cześci przedmiotu zostaną omówione podstawowe aspekty zarządzania w turystyce, w nawiązaniu do teorii zarządzania, ale także uwarunkowań prawnych i formalnych związanych z organizacją imprez turystycznych.

Następnie zostaną scharakteryzowane zagadnienia zarządzania biurami podróży i przygotowania, a następnie realizacji imprez turystycznych

W końcowej fazie uwaga studentów zostanie skupiona na wątkach marketingu i promocji, a także elementów dodatkowych - typu ubezpieczenia w turystyce.

W części ćwiczeniowej studenci realizują projekty oraz zadania własne.

Bibliography: (in Polish)

Literatura z zakresu teorii zarządzania, ale i specyfiki rynku turystycznego, jak również artykuły naukowe oraz branżowe - dostosowane do realnej sytuacji na rynku turystycznym.

Learning outcomes: (in Polish)

Przedmiot do wyboru: Ścieżka III: Geografia turystyki: Kształtowanie i zarządzanie turystyką

Efekty specjalnościowe: S1_W01, S1_W02, S1_W03, S1_W04, S1_W11, S1_U01, S1_U07, S1_U10, S1_U11, S1_K03

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Zakres wykładu - egzamin końcowy w formie testu z wiedzy i dodatkowych materiałów

Zakres ćwiczeń - realizacja zadań praktycznych, końcowy projekt - prezentacja własnej koncepcji przedsiębiorstwa działającego w branży turystycznej

Classes in period "Winter semester 2023/24" (past)

Time span: 2023-10-01 - 2024-01-28
Selected timetable range:
Navigate to timetable
Type of class:
Classes, 30 hours more information
Lecture, 15 hours more information
Coordinators: Piotr Kociszewski
Group instructors: Piotr Kociszewski
Students list: (inaccessible to you)
Examination: Course - Examination
Lecture - Examination
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)