English through social media (C1)
General data
Course ID: | 4100-ETSMC1-OG |
Erasmus code / ISCED: | (unknown) / (unknown) |
Course title: | English through social media (C1) |
Name in Polish: | English through social media - język angielski w praktyce (C1) |
Organizational unit: | Centre for Foreign Language Teacher Training and European Education UW |
Course groups: |
General university courses General university courses in CKNJOiEE General university courses in the humanities |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | English |
Type of course: | general courses |
Short description: |
(in Polish) Kurs wykorzystuje współczesne media społecznościowe do praktycznych ćwiczeń języka angielskiego. Uczestnicy zajęć będą dyskutować na temat roli różnych mediów społecznościowych i ich użytkownikach, oraz będą tworzyć własne treści w języku angielskim. |
Full description: |
(in Polish) Media społecznościowe są nieodzowną częścią współczesnego cyfrowego świata. Zgodnie z najnowszymi badaniami, korzysta z nich blisko połowa populacji świata. Potencjał platform takich jak facebook, twitter czy youtube kryje się w ich interaktywności oraz kreatywności na jaką pozwalają swoim uczestnikom. Przedmiot “English through social media” wykorzystuje kreatywny potencjał i różnorodność form mediów społecznościowych do ćwiczenia umiejętności wyrażania myśli i przekazywania różnych informacji w języku angielskim. Na zajęciach synchronicznych wykorzystywane będą takie formy dydaktyczne jak debata, burza mózgów i dyskusja by znaleźć mocne i słabe strony wybranych platform społecznościowych, określić kto stanowi największą grupę użytkowników danej platformy oraz co sprawia, że prezentowane na niej treści są atrakcyjne. W ramach zajęć asynchronicznych, studenci będą tworzyć treści naśladujące formę bloga i posta na facebooku, filmy i podcasty; a także będą wchodzić ze sobą w interakcje w formie komentarzy. Celem zajęć, poza rozbudzeniem kreatywności studentów, jest ubogacenie ich słownictwa w języku angielskim w wybranych obszarach oraz rozwijanie ich umiejętności komunikacyjnych, Literatura: - Cotton D., Falvey D., Rees G., Kent S., (2015) New Language leader advanced, Pearson Education Limited - Hewings M. (2015), Advanced grammar in use, 3rd edition, Cambridge University Press - Materiały własne prowadzącego, w tym artykuły z prasy zagranicznej oraz treści pochodzące z mediów społecznościowych Metody i kryteria oceniania: Ocena z zajęć będzie obliczana w następujący sposób: - 10% obecność na zajęciach (dozwolona jest jedna nieobecność) - 60% tworzone asynchronicznie treści w stylu mediów społecznościowych (na platformie Kampus) - 30% test końcowy zawierający słownictwo tematyczne (na platformie Kampus) zakres tematyczny: słownictwo j. angielskiego na poziomie C1 w podanym niżej zakresie - media społecznościowe - popkultura - ochrona środowiska i klimatu - gospodarka - gotowanie - showbiznes - hobby Uwagi: Uczestnicy zajęć muszą mieć dostęp do urządzenia z dowolnym oprogramowaniem do edycji wideo. Przykładowe darmowe oprogramowanie: Shotcut (PC/Mac/Linux), Canva (narzędzie internetowe oraz jako aplikacja mobilna Android/iOS), InShot (Android/iOS). |
Learning outcomes: |
(in Polish) Student zna: ● współczesne media społecznościowe; ● techniki tworzenia treści (film, podcast, blog, post); ● podstawowe informacje dotyczące praw autorskich i publikowania w internecie treści należących do osób trzecich; ● Słownictwo dotyczące mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych; ● Słownictwo dotyczące tematów treści tworzonych przez studentów, m.in. gotowania, klimatu i ochrony środowiska, gospodarki, celebrytów i showbiznesu, popkultury, hobby Student potrafi: ● wyrażać swoje myśli i opinie w języku angielskim na poziomie C1; ● tworzyć treści w języku angielskim na różne platformy społecznościowe; ● wchodzić w interakcje z innymi twórcami treści w języku angielskim; ● dyskutować w języku angielskim na interesujące go tematy; ● wykorzystywać swoje zainteresowania, zalety i cechy osobowości do tworzenia angażujących treści; ● wykorzystywać zasoby internetowe do pogłębiania swojej wiedzy oraz umiejętności językowych. |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) Ocena z zajęć będzie obliczana w następujący sposób: ● 10% obecność na zajęciach (dozwolona jest jedna nieobecność) ● 60% tworzone asynchronicznie treści w stylu mediów społecznościowych (na platformie Kampus) ● 30% test końcowy zawierający słownictwo tematyczne (na platformie Kampus) |
Copyright by University of Warsaw.