University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

English through social media (C1)

General data

Course ID: 4100-ETSMC1-OG
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: English through social media (C1)
Name in Polish: English through social media - język angielski w praktyce (C1)
Organizational unit: Centre for Foreign Language Teacher Training and European Education UW
Course groups: General university courses
General university courses in CKNJOiEE
General university courses in the humanities
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: English
Type of course:

general courses

Short description: (in Polish)

Kurs wykorzystuje współczesne media społecznościowe do praktycznych ćwiczeń języka angielskiego. Uczestnicy zajęć będą dyskutować na temat roli różnych

mediów społecznościowych i ich użytkownikach, oraz będą tworzyć własne treści w języku angielskim.

Full description: (in Polish)

Media społecznościowe są nieodzowną częścią współczesnego cyfrowego świata. Zgodnie z najnowszymi badaniami, korzysta z nich blisko połowa populacji świata. Potencjał platform takich jak facebook, twitter czy youtube kryje się w ich interaktywności oraz kreatywności na jaką pozwalają swoim uczestnikom.

Przedmiot “English through social media” wykorzystuje kreatywny potencjał i różnorodność form mediów społecznościowych do ćwiczenia umiejętności wyrażania myśli i przekazywania różnych informacji w języku angielskim.

Na zajęciach synchronicznych wykorzystywane będą takie formy dydaktyczne jak debata, burza mózgów i dyskusja by znaleźć mocne i słabe strony wybranych platform społecznościowych, określić kto stanowi największą grupę użytkowników danej platformy oraz co sprawia, że prezentowane na niej treści są atrakcyjne.

W ramach zajęć asynchronicznych, studenci będą tworzyć treści naśladujące formę bloga i posta na facebooku, filmy i podcasty; a także będą wchodzić ze sobą w interakcje w formie komentarzy.

Celem zajęć, poza rozbudzeniem kreatywności studentów, jest ubogacenie ich słownictwa w języku angielskim w wybranych obszarach oraz rozwijanie ich umiejętności komunikacyjnych,

Literatura:

- Cotton D., Falvey D., Rees G., Kent S., (2015) New Language leader advanced, Pearson Education Limited

- Hewings M. (2015), Advanced grammar in use, 3rd edition, Cambridge University Press

- Materiały własne prowadzącego, w tym artykuły z prasy zagranicznej oraz treści pochodzące z mediów społecznościowych

Metody i kryteria oceniania: Ocena z zajęć będzie obliczana w następujący sposób:

- 10% obecność na zajęciach (dozwolona jest jedna nieobecność)

- 60% tworzone asynchronicznie treści w stylu mediów społecznościowych (na platformie Kampus)

- 30% test końcowy zawierający słownictwo tematyczne (na platformie Kampus)

zakres tematyczny: słownictwo j. angielskiego na poziomie C1 w podanym niżej zakresie

- media społecznościowe

- popkultura

- ochrona środowiska i klimatu

- gospodarka

- gotowanie

- showbiznes

- hobby

Uwagi: Uczestnicy zajęć muszą mieć dostęp do urządzenia z dowolnym oprogramowaniem do edycji wideo. Przykładowe darmowe oprogramowanie: Shotcut (PC/Mac/Linux), Canva (narzędzie internetowe oraz jako aplikacja mobilna Android/iOS), InShot (Android/iOS).

Learning outcomes: (in Polish)

Student zna:

● współczesne media społecznościowe;

● techniki tworzenia treści (film, podcast, blog, post);

● podstawowe informacje dotyczące praw autorskich i publikowania w internecie treści

należących do osób trzecich;

● Słownictwo dotyczące mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych;

● Słownictwo dotyczące tematów treści tworzonych przez studentów, m.in. gotowania,

klimatu i ochrony środowiska, gospodarki, celebrytów i showbiznesu, popkultury,

hobby

Student potrafi:

● wyrażać swoje myśli i opinie w języku angielskim na poziomie C1;

● tworzyć treści w języku angielskim na różne platformy społecznościowe;

● wchodzić w interakcje z innymi twórcami treści w języku angielskim;

● dyskutować w języku angielskim na interesujące go tematy;

● wykorzystywać swoje zainteresowania, zalety i cechy osobowości do tworzenia

angażujących treści;

● wykorzystywać zasoby internetowe do pogłębiania swojej wiedzy oraz umiejętności

językowych.

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Ocena z zajęć będzie obliczana w następujący sposób:

● 10% obecność na zajęciach (dozwolona jest jedna nieobecność)

● 60% tworzone asynchronicznie treści w stylu mediów społecznościowych (na

platformie Kampus)

● 30% test końcowy zawierający słownictwo tematyczne (na platformie Kampus)

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)