University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

SkillsBox: marketing skills

General data

Course ID: 5300-SBKMRK-OG
Erasmus code / ISCED: (unknown) / (unknown)
Course title: SkillsBox: marketing skills
Name in Polish: SkillsBox: Poznaj kompetencje marketingowe
Organizational unit: University Centre for Technology Transfer
Course groups: (in Polish) Przedmioty ogólnouniwersyteckie Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii UOTT
General university courses
General university courses in the social sciences
ECTS credit allocation (and other scores): (not available) Basic information on ECTS credits allocation principles:
  • the annual hourly workload of the student’s work required to achieve the expected learning outcomes for a given stage is 1500-1800h, corresponding to 60 ECTS;
  • the student’s weekly hourly workload is 45 h;
  • 1 ECTS point corresponds to 25-30 hours of student work needed to achieve the assumed learning outcomes;
  • weekly student workload necessary to achieve the assumed learning outcomes allows to obtain 1.5 ECTS;
  • work required to pass the course, which has been assigned 3 ECTS, constitutes 10% of the semester student load.

view allocation of credits
Language: (unknown)
Short description: (in Polish)

Zajęcia w ramach bloku SkillsBox wprowadzą studentów w świat marketingu i pomogą uzyskać praktyczne umiejętności związane z tym obszarem. Całość będzie prowadzona w formie warsztatowej przez - zmieniających się co tydzień - trenerów i praktyków. Za uczestnictwo w zajęciach studenci otrzymają certyfikat.

Oprócz wiedzy teoretycznej dotyczącej modeli biznesowych, zarządzania zasobami ludzkimi, myślenia projektowego, studenci będą rozwijać swoje kompetencje miękkie m.in. poprzez metodę ‘learning by doing’.

Full description: (in Polish)

Dla kogo?

Przedmiot będzie idealny dla osób, które:

● chciałyby dowiedzieć się, jak wygląda praca w sektorze marketingu,

● myślą o pracy w marketingu,

● chcą nabywać kompetencje w sposób praktyczny,

● chcą chodzić na fajny i przydatny OGUN.

Jak będą wyglądały zajęcia?

Przedmiot będzie prowadzony w formie warsztatowej przez 8 tygodni. Każde zajęcia będą miały motyw przewodni i poprowadzi je trener/ praktyk specjalizujący się w danym temacie.

Zajęcia rozpoczną się w II tygodniu semestru zimowego.

Tematy zajęć:

● Wprowadzenie i prelekcja specjalisty na co dzień pracującego w branży marketingowej, omówienie kluczowych kompetencji, mapy branży, możliwości rozwojowych.

● Marketing 4.0

Wprowadzenie w teorię Marketingu 4.0 (w tym omówienie dotychczasowych form marketingu), zapoznanie z teorią orędownictwa, praktyczna perspektywa oraz praca na wybranych case study.

● Jak budować spójny wizerunek marki

Wprowadzenie oraz rozumienie pojęcia "Corporate Identity” - czyli całościowej identyfikacji wizualnej marki. Jak je budować samemu, jakie są podstawowe założenia, czego się wystrzegać. W trakcie zajęć uczestnicy postarają się sami stworzyć uproszczony logotyp oraz prostą identyfikację wizualną (layout prezentacji / wizytówki).

● Storytelling – jak tworzyć historie, które mogą „sprzedać” markę

Wprowadzenie do teorii świadomego budowania relacji, poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje słuchacza za pomocą metafory czy „opowieści z życia wziętych”. W trakcie warsztatu pokazanie różnych metod budowania historii.

● Trening Kreatywności – źródło inspiracji, ćwiczenia na kreatywność.

Trening kreatywności, TRIZ - kreatywność i innowacyjność (wstęp), jak łączyć nieoczywiste i jako wykorzystywać swoje doświadczenie / perspektywę do tworzenia rozwiązań, jak wyuczyć swoją kreatywność

● Jak mówić, żeby być słyszanym – trening skutecznej komunikacji

Celem warsztatu jest pokazanie zarówno czym jest komunikacja (między innymi na przykładzie teorii von Thuna) ale również jak ją efektywnie uskuteczniać w różnych sytuacjach, zarówno rozmów czy przy tworzeniu treści.

● Creative writing

Warsztat ma na celu zapoznać studentów nie z teorią literatury, ale praktycznymi narzędziami, które wspomogą ich w pisaniu efektownych tekstów. Główną osią zajęć będzie wykorzystanie tekstu w krótkich formach, tj. posty w social media, informacje prasowe. W trakcie zajęć pokazane zostaną zarówno popularne techniki jak i omówione zasady tworzenia treści, przykładowe case study.

● Narzędzia dla marketingowców / zamknięcie semestru i wręczenie certyfikatów

Przegląd najciekawszych aplikacji, bez których dziś trudno wyobrazić sobie prowadzenie działań marketingowych zarówno z obszarów tj. social media, kreacja czy analityka. Przykładowe narzędzia: flipboard, feedly, quora, canva, aviary, etc. W trakcie zajęć praca na wybranym case study.

Czego się nauczycie?

● czym jest Marketing 4.0,

● jakie są narzędzia dla marketingowców,

● jak budować wizerunek marki,

● czym jest creative writing,

● jak być kreatywnym.

Zajęcia są organizowane w ramach Programu zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego i finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem programu ZIP, realizowanego na UW w latach 2018-2022, jest rozwój kompetencji studentów, doktorantów i pracowników oraz wprowadzenie narzędzi, które pozwolą usprawnić zarządzanie uczelnią. Więcej informacji na www.zip.uw.edu.pl

Learning outcomes: (in Polish)

Wiedza:

PIII/W 30 Zna formy i instrumenty marketingu pozainternetowego.

PIII/W 29 Wie na czym polega marketing internetowy i zna narzędzia komunikacji internetowej.

PI/W 04 Zna modele formułowania celów i zastosowania tych modeli w praktyce.

Umiejętności:

PI/U 04 Potrafi sprawnie i skutecznie komunikować się w mowie i piśmie.

Kompetencje społeczne:

PI, PII, PIII/ K 04 Swoim zachowaniem stanowi wzór postaw etycznych i moralnych. Godnie reprezentuje swoje wartości i zasady.

Efekty kształcenia na podstawie: „Program kształcenia w obszarze przedsiębiorczości”

Assessment methods and assessment criteria: (in Polish)

Zaliczenie na ocenę. Składa się na nią: obecność, aktywność na zajęciach. Na koniec uczestnicy dostaną certyfikat poświadczający udział w kursie (w zależności od poziomu zaangażowania).

This course is not currently offered.
Course descriptions are protected by copyright.
Copyright by University of Warsaw.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)