Obecność na zajęciach, jakość przygotowania zajęć oraz jakość uczestnictwa w dyskusji: 15% (sem I) + 15% (sem II)
Pisemne pytania wstępne: 5% (sem I) + 5% (sem II)
Pisemne Analizy Tekstów: 40% (w sumie z sem I i II)
Praca roczna: 20%
Zaliczenie zajęć odbędzie się na podstawie:
- Obecności na zajęciach, jakości przygotowania zajęć oraz jakości uczestnictwa w dyskusji: 15% (sem I) + 15% (sem II). Obecność i aktywny udział każdego studenta jest wymagany. Dopuszczalne (ale bardzo odradzane!) są dwie nieobecności na zajęciach w ciągu semestru. Dotyczy to zarówno nieobecności związanych z chorobą, jak i z innych powodów. Trzecia, czwarta, piąta i szósta nieobecność będą skutkować obniżeniem oceny semestralnej o ½ stopnia za każdą nieobecność (np. z „bd” na „db+”). Liczba nieobecności przekraczająca sześć w ciągu semestru będzie skutkować oceną niedostateczną za cały semestr. Nie przewiduje się żadnego trybu „odrabiania” nieobecności.
- Zajęcia rozpoczynają się pisemnym „Pytaniem wstępnym” (tzw. „wejściówka”). Pytanie to dotyczy tekstów przygotowanych przez studentów na dane zajęcia. Studenci odpowiadają na to pytanie w pierwszych 10 minutach zajęć. Osoby spóźnione na zajęcia będą w związku z tym dysponować mniejszą ilością czasu na odpowiedź. Spóźnienie większe niż 20 minut będzie równoznaczne z nieobecnością na zajęciach (odnośnie dopuszczalnej ilości nieobecności, patrz wyżej). Do oceny semestralnej liczy się 9 najlepszych ocen z „Pytań wstępnych”.
- W pierwszym semestrze studenci piszą 3, a w drugim 2 „Pisemne analizy tekstów” dotyczące zagadnień omawianych na czterech poprzednich zajęciach. Prace te są pisane w trybie „take home exam” i są oceniane komisyjnie. Do oceny końcowej liczą się 3 najlepsze oceny z tych prac w ciągu roku.
- „Praca roczna” dotyczyć będzie wybranego aspektu interpretacji dzieł omawianych podczas roku akademickiego. Praca roczna będzie miała charakter analityczny (tzn. zasadniczy ciężar zostanie położony na analizę tekstów). Każda praca roczna będzie oceniana komisyjnie przez zespół wykładowców.
|