Seminarium badawcze - badania ilościowe
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2500-PL-PS-SP311-12 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.4
|
Nazwa przedmiotu: | Seminarium badawcze - badania ilościowe |
Jednostka: | Wydział Psychologii |
Grupy: |
Psychologia ekonomiczna |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Kierunek podstawowy MISMaP: | psychologia |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Założenia (opisowo): | Prezentacja praktycznych aspektów prowadzenia ilosciowych badań marketingowych Zajęcia obowiązkowe, II rok specjalizacji |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Podczas zajęć studenci przeprowadzają przykładowe ilościowe badanie marketingowe wcielając się w rolę pracowników agencji badawczej. |
Pełny opis: |
Metodologia ilościowych badań marketingowych Opracowanie oferty badawczej Przygotowanie kwestionariusz badawczego Praktyczna analiza wyników badań marketingowych Opracowanie raportu badawczego Przygotowanie prezentacji badania |
Literatura: |
Kaczmarczyk, S. (1995). Badania Marketingowe ? metody i techniki. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Thomas, M. J. (1999). Podręcznik Marketingu. Warszawa: Wydawnictwo naukowe PWN. |
Efekty uczenia się: |
Znajomość główych etapów realziacji badania ilościowego w firmie badania rynku. |
Metody i kryteria oceniania: |
Przygotowanie oferty badawczej - 20% Przeprowadzenie badania - 30% Analiza i prezentacja wyników badania - 50% |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.