Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium badawcze - badania ilościowe

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2500-PL-PS-SP311-12
Kod Erasmus / ISCED: 14.4 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0313) Psychologia Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Seminarium badawcze - badania ilościowe
Jednostka: Wydział Psychologii
Grupy: Psychologia ekonomiczna
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Kierunek podstawowy MISMaP:

psychologia

Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne
obowiązkowe

Założenia (opisowo):

Prezentacja praktycznych aspektów prowadzenia ilosciowych badań marketingowych


Zajęcia obowiązkowe, II rok specjalizacji

Tryb prowadzenia:

w sali

Skrócony opis:

Podczas zajęć studenci przeprowadzają przykładowe ilościowe badanie marketingowe wcielając się w rolę pracowników agencji badawczej.

Pełny opis:

Metodologia ilościowych badań marketingowych

Opracowanie oferty badawczej

Przygotowanie kwestionariusz badawczego

Praktyczna analiza wyników badań marketingowych

Opracowanie raportu badawczego

Przygotowanie prezentacji badania

Literatura:

Kaczmarczyk, S. (1995). Badania Marketingowe ? metody i techniki. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Thomas, M. J. (1999). Podręcznik Marketingu. Warszawa: Wydawnictwo naukowe PWN.

Efekty uczenia się:

Znajomość główych etapów realziacji badania ilościowego w firmie badania rynku.

Metody i kryteria oceniania:

Przygotowanie oferty badawczej - 20%

Przeprowadzenie badania - 30%

Analiza i prezentacja wyników badania - 50%

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)