University of Warsaw - Central Authentication System
Strona główna

(in Polish) Psychologia ekonomiczna (course group defined by Faculty of Psychology)

Faculty: Faculty of Psychology Courses displayed below are part of group defined by this faculty, but this faculty is not necessarily the one that organizes these courses. Read Help for more information on this subject.
Course group: (in Polish) Psychologia ekonomiczna
other groups class schedules for this group
Filters
Please log in to gain access to additional options

Precisely - show only these courses which are related to such open registration which allows you to register for the course.

Additionally, courses which you are already registered for (or applied for registration) are also included.

If you want to change these settings permanently
edit your preferences in the My USOSweb menu.
Key
If course is offered then a registration cart will be displayed.
unavailable (log in!) - you are not logged in
unavailable - currently you are not allowed to register
register - you are allowed to register
unregister - you are allowed to unregister (or withdraw application)
applied - you applied for registration (and you cannot widrdraw this application)
registered - you are registered (and you cannot unregister)
Use one of the "i" icons below for additional information.

2023Z - Winter semester 2023/24
2023L - Summer semester 2023/24
2024Z - Winter semester 2024/25
(there could be semester, trimester or one-year classes)
Actions
2023Z 2023L 2024Z
2500-PL-PS-SP311-23 n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Kurs przedstawiający podstawowe zagadnienia i mechanizmy w ekonomii, przede wszystkim na poziomie mikroekonomii, ale zawierający również elementy makroekonomii. Kurs ma na celu pokazanie studentom świata finansowego widzianego oczami ekonomisty poprzez przybliżenie podstawowych pojęć, modeli, założeń, zależności mikro i makroekonomicznych.

Course page
2500-PL-PS-SP11-03 n/a n/a
Classes
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 15 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2500-PL-PS-SP311-13 n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 15 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 15 hours
Groups

Brief description

The course is addressed to students interested in economic socialization problems. During the seminar will be discussed the economic knowledge forming process and economic behaviors of children. Presented data will include such aspects as: consecutive economic competence stages, influence of diverse factors on child economic socialization (e.g. sex, economic status, environment), and understanding of economic phenomena.

Course page
2500-PL-PS-SP311-22 n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description
No brief description found, go to course home page to get more information.
Course page
2500-PL-PS-SP311-25 n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

During this course, students learn about the psychological and economic factors that influence financial choices, in particular savings, investment, gambling, loan/credit and insurance decisions. Both relatively constant individual factors as well as internal and external situational factors will be taken into account.

Course page
2500-PL-PS-SP11-02 n/a n/a
Classes
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Celem kursu jest przedstawienie uczestnikom podstaw działań marketingowych i komunikacji z klientem/konsumentem i działań z zakresu Public Relations, ich skuteczności, budowania strategii, tradycyjnych i nowoczesnych form.

Course page
2500-PL-PS-SP311-14 n/a
Classes
Winter semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Winter semester 2024/25
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Zajęcia poświęcone są prezentacja podstawowej wiedzy na temat nieefektywnych i efektywnych strategii i taktyk negocjacyjnych, dynamiki procesu negocjacyjnego, trudnych sytuacji negocjacyjnych oraz psychologicznych zjawisk zachodzących w trakcie negocjacji.

Course page
2500-PL-PS-SP11-01 n/a n/a
Classes
Summer semester 2023/24
  • Seminar - 30 hours
Groups

Brief description

(in Polish) Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania, realizowania oraz analizowania marketingowych badań ilościowych. Podczas zajęć studenci będą uczestniczyli w kolejnych etapach badania sondażowego, którego celem będzie odpowiedź na konkretny problem marketingowy lub społeczny.

Podczas kursu studenci będą pracowali w grupach projektując ankietę badawczą, zbierając dane, analizując wyniki, przygotowując raport z badania a także prezentując jego wyniki.

Zajęcia będą miały charakter praktyczny.

Course page
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
contact accessibility statement USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)