Zarządzanie marką i działania marketingowe w sektorze usług finansowych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2600-ZMDM-OG |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zarządzanie marką i działania marketingowe w sektorze usług finansowych |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Przedmioty ogólnouniwersyteckie na Uniwersytecie Warszawskim Przedmioty ogólnouniwersyteckie społeczne Przedmioty ogólnouniwersyteckie Wydziału Zarządzania |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | ogólnouniwersyteckie |
Tryb prowadzenia: | w sali i w terenie |
Skrócony opis: |
- Budowanie marki w mediach społecznościowych - Kreacja marki skierowanej do generacji X, Y, Z - Influencer marketing w komunikacji marki - Storytelling marki - Personal Branding - Employer Branding - Marketingowa specyfika usług finansowych - Budowanie i zarządzanie marką w usługach finansowych - Wykorzystanie mediów społecznościowych w sektorze usług finansowych - Klient na rynku usług finansowych - Komunikacja marketingowa na przykładzie banków |
Literatura: |
Adekwatna do obszaru, w ramach którego realizowany jest projekt, ustalana indywidualnie z osobą przygotowującą projekt |
Efekty uczenia się: |
- W01 - Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady, procedury i praktyki dotyczące zarządzania marką i instytucjami finansowymi. - W02 - Zna i rozumie procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne i ekologiczne oraz ich wpływ na zarządzanie marką i instytucjami finansowymi. - U01 - Potrafi samodzielnie i zespołowo przygotować analizy, diagnozy i raporty dotyczące zarządzania marką i instytucjami finansowymi oraz komunikatywnie je prezentować, także w języku angielskim - wykorzystując narzędzia informatyczno-komunikacyjne. - K01 - Gotów jest do oceny i krytycznego podejścia do sytuacji i zjawisk związanych z zarządzaniem marką i instytucjami finansowymi. |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach, poprawność przygotowanie narzędzi badawczych, pozyskanie danych z różnorodnych źródeł, opracowanie alternatywnych pomysłów projektów |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.