Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie marką i działania marketingowe w sektorze usług finansowych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 2600-ZMDM-OG
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zarządzanie marką i działania marketingowe w sektorze usług finansowych
Jednostka: Wydział Zarządzania
Grupy: Przedmioty ogólnouniwersyteckie na Uniwersytecie Warszawskim
Przedmioty ogólnouniwersyteckie społeczne
Przedmioty ogólnouniwersyteckie Wydziału Zarządzania
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: (brak danych)
Rodzaj przedmiotu:

ogólnouniwersyteckie

Tryb prowadzenia:

w sali i w terenie

Skrócony opis:

- Budowanie marki w mediach społecznościowych

- Kreacja marki skierowanej do generacji X, Y, Z

- Influencer marketing w komunikacji marki

- Storytelling marki

- Personal Branding

- Employer Branding

- Marketingowa specyfika usług finansowych

- Budowanie i zarządzanie marką w usługach finansowych

- Wykorzystanie mediów społecznościowych w sektorze usług finansowych

- Klient na rynku usług finansowych

- Komunikacja marketingowa na przykładzie banków

Literatura:

Adekwatna do obszaru, w ramach którego realizowany jest projekt, ustalana indywidualnie z osobą przygotowującą projekt

Efekty uczenia się:

- W01 - Zna i rozumie w zaawansowanym stopniu zasady, procedury i praktyki dotyczące zarządzania marką i instytucjami finansowymi.

- W02 - Zna i rozumie procesy i zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne i ekologiczne oraz ich wpływ na zarządzanie marką i instytucjami finansowymi.

- U01 - Potrafi samodzielnie i zespołowo przygotować analizy, diagnozy i raporty dotyczące zarządzania marką i instytucjami finansowymi oraz komunikatywnie je prezentować, także w języku angielskim - wykorzystując narzędzia informatyczno-komunikacyjne.

- K01 - Gotów jest do oceny i krytycznego podejścia do sytuacji i zjawisk związanych z zarządzaniem marką i instytucjami finansowymi.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność na zajęciach, poprawność przygotowanie narzędzi badawczych, pozyskanie danych z różnorodnych źródeł, opracowanie alternatywnych pomysłów projektów

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)