Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Proseminarium [3201-1PROLA] Semestr zimowy 2018/19
Proseminarium, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Proseminarium [3201-1PROLA]
Zajęcia: Semestr zimowy 2018/19 [2018Z] (zakończony)
Proseminarium [PSEM], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15
sala 01.079
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 11
Limit miejsc: 9
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Elżbieta Gajek
Literatura:

Zależnie o tematów prac licencjackich.

Cohen, L. L. Manion and K. Morrison, 2011. Research Methods in Education, London: Routledge.

Łobocki, M., 2007. Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych, Kraków.

Łobocki, M. 2009. Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

Łobocki, M. 2010. Metody i techniki badań pedagogicznych. Kraków: Impuls.

Maszke, A.W. 2008. Metody i techniki badań pedagogicznych. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego.

Palka, S. 2010. Podstawy metodologii badań pedagogicznych. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Wallace, M. 2006. Action Research for language teachers. Cambridge: CUP.

Zakres tematów:

1.Zasady opracowywania i redagowania tekstów naukowych w języku angielskim.

2.Glottodydaktyka jako dziedzina badawcza.

3.Specyfika poznawczo-metodologiczna glottodydaktyki i jej relacje z naukami pokrewnymi.

4.Konceptualizacja przedmiotu badań.

5.Charakterystyka i ogólne typy badań empirycznych.

6.Procedura i opracowanie wyników badań.

7.Ustna komunikacja naukowa.

Metody dydaktyczne:

Wykład, dyskusja grupowa na temat literatury, dyskusja indywidualna na tema pracy licencjackiej.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie

postępów pracy nad tekstem licencjatu

wykonania zadań polegających na czytaniu zadanej lektury

uczestnictwa w zajęciach

dwóch prezentacji 5-10 min na temat własnej pracy licencjackiej

Uwagi:

dr hab. E. Gajek - tematyka glottodydaktyczna

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)