Uniwersytet Warszawski - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nauczanie systemów i sprawności językowych języka B - angielski [3200-L2-NSSJBA] Semestr letni 2022/23
Konwersatorium, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Nauczanie systemów i sprawności językowych języka B - angielski [3200-L2-NSSJBA]
Zajęcia: Semestr letni 2022/23 [2022L] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 18:30 - 20:00
sala 1.158
Budynek Dydaktyczny - Dobra 55 jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 16
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Egzamin
Prowadzący: Monika Bałaga-Rubaj
Literatura:

1/ Harmer J. 2008. The Practice of English Language Teaching – Longman Pearson

2/ Harmer J. 2012. How to teach English – Longman Pearson

3/ Gower R., D. Phillips & S. Walters Teaching Practice – A handbook for teachers in training – Macmillan

4/ Scrivener, J. 2010. Learning Teaching – Macmillan

5/ Dakowska, M. 2002. Teaching English as a Foreign Language – A Guide for Professionals – PWN

6/ Brown, H. D. 1998. Principles of Language Learning and Teaching – Longman Pearson

7/ Larsen-Freeman D. 1999. Techniques and Principles in Language Teaching – OUP

8/ Williams, M. & R. L. Burden 2004. Psychology for Language Teachers – CUP

Zakres tematów:

1. Historia nauczania języków obcych

2. Podejście, metoda, procedura i technika

3. Uczniowie i różnice

4. Nauczyciel i role jakie odgrywa w klasie

5. Kontekst nauczania: wielkość grup, grupy o zróżnicowanym potencjale, jednojęzyczne, dwujęzyczne, wielojęzyczne, itd.

6. Ocena osiągnięć ucznia – informacja zwrotna

7. Jak radzić sobie ze złym zachowaniem na lekcji- dyscyplina w klasie

8. Typy interakcji w klasie

9. Program nauczania i materiały

10. Rola podręczników i ich ewaluacja

11. Rola pracy domowej

12. Obserwacja lekcji

13. Planowanie lekcji

14. Testowanie i ewaluacja

Metody dydaktyczne:

Konwersatorium (dyskusja), metoda przypadku, ćwiczenia praktyczne, prezentacje, projekty

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem uzyskania zaliczenia jest regularna obecność (20% oceny), uczestnictwo w dyskusji (30%) oraz przygotowanie krótkich prezentacji (50%). Kryteria oceniania:

60%-70% = 3

71%-76% = 3+

77%-83% = 4

84%-89% = 4+

90%-100% = 5

Uwagi:

TTSD- (AX)

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.
Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
tel: +48 22 55 20 000 https://uw.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)