Nauczanie systemów i sprawności językowych języka B - angielski [3200-L2-NSSJBA]
Semestr letni 2022/23
Konwersatorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Nauczanie systemów i sprawności językowych języka B - angielski [3200-L2-NSSJBA] |
Zajęcia: |
Semestr letni 2022/23 [2022L]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Egzamin |
Prowadzący: | Monika Bałaga-Rubaj |
Literatura: |
1/ Harmer J. 2008. The Practice of English Language Teaching – Longman Pearson 2/ Harmer J. 2012. How to teach English – Longman Pearson 3/ Gower R., D. Phillips & S. Walters Teaching Practice – A handbook for teachers in training – Macmillan 4/ Scrivener, J. 2010. Learning Teaching – Macmillan 5/ Dakowska, M. 2002. Teaching English as a Foreign Language – A Guide for Professionals – PWN 6/ Brown, H. D. 1998. Principles of Language Learning and Teaching – Longman Pearson 7/ Larsen-Freeman D. 1999. Techniques and Principles in Language Teaching – OUP 8/ Williams, M. & R. L. Burden 2004. Psychology for Language Teachers – CUP |
Zakres tematów: |
1. Historia nauczania języków obcych 2. Podejście, metoda, procedura i technika 3. Uczniowie i różnice 4. Nauczyciel i role jakie odgrywa w klasie 5. Kontekst nauczania: wielkość grup, grupy o zróżnicowanym potencjale, jednojęzyczne, dwujęzyczne, wielojęzyczne, itd. 6. Ocena osiągnięć ucznia – informacja zwrotna 7. Jak radzić sobie ze złym zachowaniem na lekcji- dyscyplina w klasie 8. Typy interakcji w klasie 9. Program nauczania i materiały 10. Rola podręczników i ich ewaluacja 11. Rola pracy domowej 12. Obserwacja lekcji 13. Planowanie lekcji 14. Testowanie i ewaluacja |
Metody dydaktyczne: |
Konwersatorium (dyskusja), metoda przypadku, ćwiczenia praktyczne, prezentacje, projekty |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem uzyskania zaliczenia jest regularna obecność (20% oceny), uczestnictwo w dyskusji (30%) oraz przygotowanie krótkich prezentacji (50%). Kryteria oceniania: 60%-70% = 3 71%-76% = 3+ 77%-83% = 4 84%-89% = 4+ 90%-100% = 5 |
Uwagi: |
TTSD- (AX) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.