ID-ZAOCZNE I STOPIEŃ 2 semestr, 1 rok (specjalność Logistyka i marketing w mediach) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Dziennikarstwa)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2024L | |||||
2700-L-LM-Z2ETZA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Program przedmiotu obejmuje zagadnienia z zakresu etyki zawodowej związane bezpośrednio z podstawowymi problemami etycznymi wynikającymi z logistyki mediów. Podstawowym kryterium doboru tych problemów jest ich późniejsze wykorzystanie w praktyce zawodowej. Zajęcia koncentrują się na dwóch poziomach analizy: - na założeniach teoretycznych związanych z istotą etyki zawodowej a zwłaszcza aksjologią określającą pojęcia dobra i zła, a także na omówieniu podstawowych standardów i zasad, które mają uświadomić studentom, że cała filozofia mediów ma jednoznacznie etyczne podłoże - na założeniach praktycznych czyli na analizie unormowań zarówno etycznych jak i prawnych związanych z funkcjonowaniem mediów w demokratycznym państwie prawnym. |
|
||||
2700-L-LM-Z2MARK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Jest to przedmiot, w ramach którego studenci poznają mechanizmy funkcjonowania rynku i sposoby poruszania się w tym obszarze. Zostaną zapoznani z istotą marketingu, będą potrafili odkrywać szanse rynkowe oraz opanują umiejętność wykorzystywania instrumentów marketingu. |
|
||||
2700-L-LM-Z2MEOP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie studentów z elementarną metodologią matematyczno- statystyczną umożliwiającą w każdej fazie procesu decyzyjnego symulację, prognozę i ocenę stopnia ryzyka. |
|
||||
2700-L-LM-Z2TIME |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest zapoznanie studentów ze stanem i uwarunkowaniami rozwoju IT w odniesieniu do mediów. Tematyka: formy informacji, korzystanie ze współczesnych urządzeń IT i oprogramowania. |
|
||||