Praktyczna nauka języka niemieckiego [3302-2PN2-Z]
Semestr zimowy 2020/21
Ćwiczenia,
grupa nr 2
Przedmiot: | Praktyczna nauka języka niemieckiego [3302-2PN2-Z] |
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2020/21 [2020Z]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 9 |
Limit miejsc: | 14 |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Przemysław Jóskowiak |
Literatura: |
- Materiały autorskie - Wybrane materiały firmowe i korporacyjne - Wybrane case studies - Wybrane teksty z podręczników akademickich - Wybrane teksty prasowe - Wybrane audycje radiowe - Wybrane programy telewizyjne - Wybrane portale internetowe |
Zakres tematów: |
Celem zajęć specjalizacyjnych "Business und Management I" jest zapoznanie studentów 2 roku studiów II stopnia z podstawowymi pojęciami z zakresu szeroko pojętego biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Obok umiejętności językowych studenci nabywają konkretną wiedzę dotyczącą funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce krajowej, jak i poznają instrumenty wykorzystywane w codziennej pracy w firmach i korporacjach. Istotnym elementem zajęć jest uproszczona edukacja ekonomiczna stanowiąca podstawę rozumienia i komunikacji na płaszczyźnie biznesowej. Zajęcia oparte są również na analizie konkretnych przypadków ze świata gospodarki (case study). Punkty ciężkości zajęć to: 1. Podstawy mikroekonomii 2. Podstawy finansów przedsiębiorstw 3. Podstawy zarządzania 4. Podstawy marketingu |
Metody i kryteria oceniania: |
Forma i kryteria zaliczenia przedmiotu mogą ulec zmianie w zależności od aktualnej sytuacji epidemicznej. Równoważne warunki zaliczenia zostaną ustalone zgodnie z wytycznymi obowiązującymi na Uniwersytecie Warszawskim, w porozumieniu z uczestnikami zajęć. |
Uwagi: |
Student zapoznał się z podstawowymi pojęciami z zakresu szeroko pojętego biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem, nabył nowe specjalistyczne umiejętności językowe, jak i otrzymał konkretne narzędzia do wykorzystania w pracy w firmach i korporacjach, krajowych, jak i zagranicznych. Student dysponuje podstawową wiedzą i jest w stanie komunikować się w uproszczony sposób w obszarze mikroekonomii, finansów, zarządzania i marketingu. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej, zajęcia będą się odbywać przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość: Google Meet, Google Classroom oraz platformy Kampus UW. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.