Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA]
Semestr zimowy 2022/23
Proseminarium,
grupa nr 11
Przedmiot: | Proseminarium licencjackie - j. angielski [3200-L3-0PSLA] | ||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2022/23 [2022Z]
(zakończony)
Proseminarium [PSEM], grupa nr 11 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Karolina Rosales Miranda | ||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: • McCarthy, M., O’Dell, F. 2016. Academic Vocabulary in Use. CUP. • Lipson, Ch. 2005. How to Write a BA Thesis. Univeristy of Chicago Press. • Macpherson, R., 2012. English for Writers and Translators, PWN. Pozostała literatura zależna jest od tematu pracy licencjackiej. |
||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Celem zajęć jest przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej z zakresu językoznawstwa angielskiego (tłumaczenia, fonetyka i fonologia języka angielskiego). Przedmiotem zajęć jest zapoznanie studentów z problematyką pisania pracy licencjackiej oraz omówienie metod badawczych. Program kursu obejmuje następujące zagadnienia: 1. Wprowadzenie do pisania pracy dyplomowej: a. struktura pracy dyplomowej, część teoretyczna i praktyczna pracy dyplomowej; b. formułowanie problemu badawczego; c. strona formalna pracy (edycja tekstu, odsyłacze, przypisy, tabele i schematy); d. cytowanie źródeł naukowych i redagowanie bibliografii; e. specyfika pisania tekstu naukowego: słownictwo i struktury gramatyczne; f. prawa autorskie i plagiat. 2. Wybór tematu pracy 3. Przygotowanie konspektu pracy i wybór literatury. 4. Konsultacje indywidualne poświęcone omówieniu kolejnych etapów pracy. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne podające: pogadanka, objaśnienia, omawianie przykładowych błędów; Metody dydaktyczne poszukujące: analiza przykładowych prac, pytania i odpowiedzi; Metody pracy: praca indywidualna, konsultacje indywidualne, ćwiczenia, pisanie i redagowanie pracy licencjackiej. |
||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
W trakcie zajęć studenci są oceniani na podstawie postępów w pisaniu pracy dyplomowej oraz uczestnictwa w zajęciach. Ocena końcowa składa się z następujących komponentów: 1. ocena ciągła przygotowania do spotkań/konsultacji i wykonanych zadań w trakcie semestru; 2. ocena ukończonej pracy licencjackiej napisanej zgodnie z zaleceniami promotora. Ocena uwzględnia poprawność merytoryczną, stylistyczną oraz gramatyczną pracy. Przyjęte zasady punktacji dla oceny wykonanych zadań: 60%-69,9% = 3 70%-74,9% = 3+ 75%-84,9% = 4 85%-89,9% = 4+ 90%-100% = 5 Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest złożenie pracy w danym roku akademickim i jej akceptacja przez promotora. |
||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
TTS - dr K. Rosales Miranda |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski.